Automatikus korlátozás: szabálytalan eladók, komolytalan vevők gyorsabb kiszűrése

Online piacterünkön az eladók és a vevők visszajelzést írnak egymásról. Ezek az értékelések nemcsak azért hasznosnak, mert a közösség tagjai tiszta képet kapnak egy-egy vevőről vagy eladóról, hanem azért is, mert a Galéria Savaria ezen értékelések alapján tudja kiszűrni azokat a felhasználókat, akik szabálytalan tevékenységükkel bosszúságot okoznak másoknak. Most ezt a kiszűrési folyamatot gyorsítottuk meg. Tegnap egy olyan [...]

Írta: | 2016. május 03.|Fejlesztések|

Hasznos ellenőrzőlista a hirdetések feltöltéséhez

Szeretné, ha a hirdetése a lehető legtöbb érdeklődőt megszólítaná? Összeállítottunk egy egyszerű listát, amit útmutatóként használhat a hirdetések feltöltésekor. Akár az első, akár a 100. termékét tölti fel, győzödjön meg róla, hogy az összes itt ismertetett ellenőrző pontnak megfelel-e a hirdetése. Ennek köszönhetően biztos lehet abban, hogy termékével  jó eséllyel száll ringbe az érdeklődők figyelméért. 1. A [...]

Írta: | 2016. április 30.|Eladók kézikönyve|

Fejlesztés: egyszerűbb újralistázás és leárazás

Az újralistázás és a leárazás a Galéria Savaria leggyakrabban használt funkciói közé tartoznak. Segítségükkel az eladók nemcsak több érdeklődőt érhetnek el hirdetéseikkel, de például az újralistázás teszi lehetővé a már lejárt hirdetések megújítását is. A tegnap élesített fejlesztéssel az újralistázás és a leárazás funkciókon végeztünk módosításokat. Mi változott? Szebb, átláthatóbb kinézetet kaptak a felugró ablakok Gyorsabb [...]

Írta: | 2016. április 23.|Fejlesztések|

Mit tennének jobbá felhasználóink a Galéria Savarián? III. rész

Nemrég egy felhívás jelent meg felhasználóinknak, amelyben ezt a kérdést tettük fel: Ha egyetlen dolgot kellene kiemelnie, mi lenne az, amit jobbá tenne a Galéria Savarián? Ezúton is köszönjük, hogy ennyien megosztották velünk véleményüket. Összeállítottunk egy cikksorozatot, amelyben a leggyakoribb kérdésekről, észrevételekről lesz szó. Azt mondják, hogy mi emberek általában jobban szeretünk panaszkodni, elégedetlenkedni, mint [...]

Írta: | 2016. április 14.|Gondolatok|

Milyen további lépéseket tehetek, hogy kiszűrjem a komolytalan vevőket?

Komolytalan vevő, 0-ás vásárló, "aki csak szórakozásból vásárolgat". Aki az interneten hirdet találkozhatott már ezekkel a megnevezésekkel. Ilyen nevekkel illetik a meggondolatlan vásárlókat, azokat a vevőket, akik annak ellenére, hogy jelzik vásárlási szándékukat, végül nem jelentkeznek a termékért. Milyen lépéseket tehet a Galéria Savariás eladó, hogy ne találkozzon ilyen vevőkkel? Általános védelem A Galéria Savarián működik egy alapvető, mindenkire kiterjedő [...]

Írta: | 2016. április 09.|Eladók kézikönyve|

Nem értékelnek a vevőim, pedig sikeresen zárulnak az adásvételeim

Függetlenül attól, hogy egy felhasználó eladóként vagy vásárlóként vesz részt az adásvételben, a Galéria Savarián nagy jelentőségük van az értékeléseknek. A számosság tekintetében azonban más a helyzet: bár a vevők esetében annyira nem mérvadó a pozitív minősítések száma, az eladóknál ez annál nagyobb jelentőséggel bír. Minél több pozitív értékelést gyűjt össze egy eladó, a leendő [...]

Írta: | 2016. április 07.|Fejlesztések|

Hogyan védi a Galéria Savaria a vásárlóit?

Korábbi cikkünkben sorra vettük, hogy mik azok a konkrét lépések, amelyeket a Galéria Savaria megtesz annak érdekében, hogy megvédje eladóit a meggondolatlan vásárlókkal szemben. Többek között szó volt a továbbfejlesztett értékelési rendszerről, arról, hogy nincs regisztráció nélküli vásárlás és a vevők szűréséről is. De mi a helyzet a vásárlóval? Milyen védelemre számíthat a vevő? A Galéria Savarián az év [...]

Írta: | 2016. április 02.|Gondolatok|

Mit tennének jobbá felhasználóink a Galéria Savarián? II. rész – Szállítási cím és fizetési adatok

Nemrég egy felhívás jelent meg felhasználóinknak, amelyben ezt a kérdést tettük fel: Ha egyetlen dolgot kellene kiemelnie, mi lenne az, amit jobbá tenne a Galéria Savarián? Ezúton is köszönjük, hogy ennyien megosztották velünk véleményüket. Összeállítottunk egy cikksorozatot, amelyben a leggyakoribb kérdésekről, észrevételekről lesz szó.   Több olyan észrevétel érkezett, amelyek bár különböző irányból megközelítve, végeredményben ugyanazt az egy témát [...]

Írta: | 2016. március 30.|Gondolatok|

Mit tennének jobbá felhasználóink a Galéria Savarián? I. rész

Nemrég egy felhívás jelent meg felhasználóinknak, amelyben ezt a kérdést tettük fel: Ha egyetlen dolgot kellene kiemelnie, mi lenne az, amit jobbá tenne a Galéria Savarián? Ezúton is köszönjük, hogy ennyien megosztották velünk véleményüket. Összeállítottunk egy cikksorozatot, amelyben a leggyakoribb kérdésekről, észrevételekről lesz szó. Még mielőtt belevágnánk, szeretnénk köszönetet mondani. Nagyon szerettük az "így tökéletes, maradjon olyan, [...]

Írta: | 2016. március 25.|Gondolatok|

Itt az ‘Adásvétel részletei’ oldal: a szállításhoz és a fizetéshez szükséges alapvető adatok egy helyen

Ezidáig a vásárlási folyamat befejezése után arra kértük felhasználóinkat, hogy vegyék fel egymással a kapcsolatot, hogy megbeszéljék az átadáshoz, átvételhez szükséges részleteket és megosszák egymással a szükséges adatokat. Ez vevő oldaláról a szállítási címet, eladó részéről - például banki utalás esetén - a bankszámlaszámot jelentette. Jogosan merül fel a kérdés, hogy miért kell minden egyes [...]

Írta: | 2016. március 22.|Fejlesztések|