Örömmel jelentjük, hogy a tegnapi napon elérhetővé tettük a kosár funkciót online piacterünkön. A kiegészítés leegyszerűsíti a vásárlási folyamatot és lehetővé teszi, hogy a vásárlók a korábbinál jelentősen gyorsabban vásárolhassák meg a kiszemelt régiségeket, műtárgyakat.

Miben segít a kosaras vásárlás?

Ahhoz, hogy a vevő egy terméket megvásároljon a Galéria Savarián, egy pár lépéses vásárlási folyamaton kell végighaladnia. Itt választhatja ki a számára legkényelmesebb fizetési és szállítási módot, illetve adhatja meg, hogy hova kéri a termék szállítását.

Korábban, akármennyi tételt is választott ki a vásárló, minden egyes termék esetén végig kellett lépnie ezen a vásárlási folyamaton. A kosár funkció ezt a folyamatot egyszerűsíti le, hiszen a használatával mostantól a vevő egyszerre több termékkel is befejezheti a vásárlást úgy, hogy mindössze egyszer kell végiglépnie a vásárlást megerősítő folyamaton.

Kosaras vásárlás

Változott a vásárlás folyamata?

A kosaras vásárlás bevezetése nincs kihatással a vásárlási folyamatra. A vásárlás alapvető működése nem változott, a vevő továbbra is a termék adatlapján található „Megvásárolom” gombra kattintva indíthatja el a vásárlást. Újdonságként ekkor egy felugró ablak jelzi, hogy a termék bekerült a kosárba, majd a vevő eldöntheti, hogy további termékeket is beválogat-e a kosarába vagy a kiválasztott termékkel befejezi a vásárlást.

Eladónként csoportosított termékek

A kosárban lévő termékeket eladónként csoportosítjuk. Ezért a vásárló dönthet úgy is, hogy a kosárba helyezett termékek megvásárlását nem egyszerre, hanem eladónként fejezi be. Az eladó melletti ‘Folytatás ezzel az eladóval’ gombra kattintva kizárólag az adott eladótól választott termékeket vásárolhatja meg, a többi termék továbbra is a kosárban marad.

+1 kiegészítés: Szállítási cím megtekintése

Mostantól fix áras termék megvásárlása során a vevőnek meg kell adnia a szállítási címét. Ez a korábbiakban opcionális lehetőség volt, a vevő eldönthette, hogy a vásárlási folyamatban adja meg a címét, vagy majd azt követően, az üzenetrendszeren keresztül pontosítja az eladóval.

Ez a kettősség azt eredményezte, hogy annak ellenére, hogy a vevő a vásárláskor megadta a címadatait – amely így az eladó számára az Adásvétel részletei oldalon elérhetővé vált -, az eladó az üzenetrendszerben a szállítási cím iránt érdeklődött. Mostantól a tranzakciós beszélgetésben egy külön értesítő jelzi az eladónak, hogy a vevő rögzítette a címét és ezt az Adásvétel részleteiben elérheti.

Szállítási cím

Ezzel a kiegészítéssel az a célunk, hogy még rugalmasabbá tegyük az adásvétel lebonyolítását, illetve hogy az eladók figyelmét jobban felhívjuk az adásvétel részletei oldalra, ahol a vevő és az eladó is minden szükséges információt megtalálhat a tranzakcióval kapcsolatban.

A kosárba rakott terméket mások meg tudják vásárolni?

Fontos tudni, hogy a kosárba helyezéssel a termék még bárki számára elérhető és megvásárolható. A kosárban lévő termékek tehát még nincsenek megvásárolva, ehhez – az eddigiekhez hasonlóan – a vásárlónak végig kell lépnie a fent említett pár lépéses vásárlási folyamaton.

Hol érhetem el a kosárba rakott termékeimet?

A kosár tartalmát a fejlécben található kosár ikonra () kattintva tekintheti meg. Ha a kosárban szerepel termék, azt zöld értesítésőben jelezzük.