Mostantól akár útközben, a mobiltelefon segítségével is könnyen és egyszerűen reagálhat a beérkező ajánlatokra, viszontajánlatokra. Az Ajánlatok oldalon áttekintheti az alkufolyamat alakulását, illetve kezelheti az ajánlatot: elfogadhatja, elutasíthatja őket, illetve harmadik lehetőségként viszontajánlatot küldhet a másik félnek.
Mi az az ajánlatfunkció és mi az előnye?
Az alkuopció használata sokkal hatékonyabb és áttekinthetőbb módja az alkudozásnak, mintha ezt üzenetek formájában intéznék a felhasználók egy ehhez hasonló üzenet elküldésével: “Ajánlatom 4500 Ft, várom válaszát”.
Ajánlatot a terméklapon található sárga Ajánlatot teszek gombra kattintva tehet az érdeklődő. A gomb csak abban az esetben jelenik meg, ha az eladó ezt engedélyezte az adott hirdetésre.
Miért javasoljuk az ajánlatfunkció használatát az üzenetben történő alkufolyamat helyett?
Az ajánlat elfogadásával az adásvétel is egy kattintással létrejön és az eladónak nem szükséges módosítania a termék árát.
Előfordulhat, hogy az eladó átírta az árat a megbeszélt összegre, több üzenetváltást követően kialkudott áron végül egy másik felhasználó vásárolja meg a terméket. Ebben az esetben az eladó hiába egyezett meg az érdeklődővel az üzeneteken keresztül, neki a tényleges vevőnek kell átadnia a terméket. Az ajánlat funkció használatával ilyen nem fordulhat elő, hiszen az eladónak nem kell módosítania a termék árát, csupán a beérkező ajánlatot kell elfogadnia.
Az ajánlat elfogadásával az adásvétel is egy kattintással létrejön és az eladónak nem szükséges módosítania a termék árát.
Ne feledje, eladóként ajánlatot is csatolhat az üzenetéhez, ami pontosan úgy működik, mint egy hagyományos, vevő által indított ajánlat. Ha az üzenethez ajánlat tartozik, a vevő azt akár az üzeneten belül is elfogadhatja, de ugyanúgy megtalálja az Ajánlataim menüpont alatt is. Erről a funkcióról és ennek előnyeiről az Új üzenetfunkció: ajánlat csatolási lehetőség eladóknak bejegyzésünkben olvashat.
Hozzászólások