Mostantól akár útközben, a mobiltelefon segítségével is könnyen és egyszerűen reagálhat a beérkező ajánlatokra, viszontajánlatokra. Az Ajánlatok oldalon áttekintheti az alkufolyamat alakulását, illetve kezelheti az ajánlatot: elfogadhatja, elutasíthatja őket, illetve harmadik lehetőségként viszontajánlatot küldhet a másik félnek.

Mi az az ajánlatfunkció és mi az előnye?

Az alkuopció használata sokkal hatékonyabb és áttekinthetőbb módja az alkudozásnak, mintha ezt üzenetek formájában intéznék a felhasználók egy ehhez hasonló üzenet elküldésével: “Ajánlatom 4500 Ft, várom válaszát”.

Ajánlatot a terméklapon található sárga Ajánlatot teszek gombra kattintva tehet az érdeklődő. A gomb csak abban az esetben jelenik meg, ha az eladó ezt engedélyezte az adott hirdetésre.

Miért javasoljuk az ajánlatfunkció használatát az üzenetben történő alkufolyamat helyett?

  • Az ajánlat elfogadásával az adásvétel is egy kattintással létrejön és az eladónak nem szükséges módosítania a termék árát.

  • Előfordulhat, hogy az eladó átírta az árat a megbeszélt összegre, több üzenetváltást követően kialkudott áron végül egy másik felhasználó vásárolja meg a terméket. Ebben az esetben az eladó hiába egyezett meg az érdeklődővel az üzeneteken keresztül, neki a tényleges vevőnek kell átadnia a terméket. Az ajánlat funkció használatával ilyen nem fordulhat elő, hiszen az eladónak nem kell módosítania a termék árát, csupán a beérkező ajánlatot kell elfogadnia.

  • Az ajánlat elfogadásával az adásvétel is egy kattintással létrejön és az eladónak nem szükséges módosítania a termék árát.

Ne feledje, eladóként ajánlatot is csatolhat az üzenetéhez, ami pontosan úgy működik, mint egy hagyományos, vevő által indított ajánlat. Ha az üzenethez ajánlat tartozik, a vevő azt akár az üzeneten belül is elfogadhatja, de ugyanúgy megtalálja az Ajánlataim menüpont alatt is. Erről a funkcióról és ennek előnyeiről az Új üzenetfunkció: ajánlat csatolási lehetőség eladóknak bejegyzésünkben olvashat.