[Fejlesztés] Válaszadási arány és átlagos válaszidő: milyen gyorsan válaszol egy eladó a kérdésekre?

Képzelje el a következőt: az egyik webáruházban végre megtalálja a kiszemelt tárgyat, amit már régóta keresett, viszont még mielőtt megvenné, néhány kérdésre szeretne választ kapni. Elküldi az üzenetét. Eltelik néhány óra, nincs válasz. Eltelik egy nap, továbbra sincs semmi reakció a webáruháztól. Közben ugyanezt a terméket megtalálja egy másik webáruházban is. Felteszi ugyanazokat a kérdéseket, nemsokára meg is [...]

Írta: | 2016. június 14.|Fejlesztések|

Fejlesztés: Itt a csoportos értékelés. Értékelje gyorsabban adásvételeit!

A sikeres eladók és az aktív vásárlók számára hamar felhalmozódhatnak az értékelésre váró tranzakciók. Ilyenkor az adásvételek egyesével történő értékelése fárasztóvá válhat. Legújabb fejlesztésünk gyorsabbá teszi az értékelés folyamatát, ezzel időt spórolva a felhasználóknak. Örömmel jelentjük, hogy a mai naptól egyszerre több adásvétel is értékelhető. Az Értékelések oldalra lépve mostantól ez a felhívás fogadja a [...]

Írta: | 2016. június 07.|Fejlesztések|

Gyorstalpaló: Hogyan működik a sikertelen adásvételek értékelése? Miért nem lehet ezeket negatívval vagy semlegessel értékelni? Mi van helyettük?

Tavaly ilyenkor az új értékelési rendszerünk bevezetésével mérföldkőhöz érkeztünk. Online piacterünk egy alapvető funkcióján kellett módosításokat végeznünk. Annak ellenére, hogy az elmúlt egy évben több olyan cikk is született, amely az értékelési rendszer újdonságairól szól, felhasználóinktól időről-időre kapunk olyan visszajelzéseket, amelyek jelzik, hogy néhány dolog további magyarázatra szorul. Fontosnak tartjuk, hogy felhasználóink ne csak használják az oldalon elérhető [...]

Írta: | 2016. május 31.|Gondolatok|

Fejlesztés: személyes átvétel település megjelöléssel

A Galéria Savaria fejlesztése során két tényezőt veszünk figyelembe: hogyan tehetjük egyrészt a lehető legbiztonságosabbá, másrészt a lehető legegyszerűbbé az eladás és a vásárlás folyamatát az interneten. Legutóbbi fejlesztésünk azoknak a felhasználóknak jelent könnyítést, akik egy megvásárolt tárgy átvételét személyesen szeretnék intézni. Ezidáig, az érdeklődők kizárólag megye szintjén kaphattak információt a termék helyéről. Ha az eladó biztosítja [...]

Írta: | 2016. május 28.|Fejlesztések|

Automatikus korlátozás: szabálytalan eladók, komolytalan vevők gyorsabb kiszűrése

Online piacterünkön az eladók és a vevők visszajelzést írnak egymásról. Ezek az értékelések nemcsak azért hasznosnak, mert a közösség tagjai tiszta képet kapnak egy-egy vevőről vagy eladóról, hanem azért is, mert a Galéria Savaria ezen értékelések alapján tudja kiszűrni azokat a felhasználókat, akik szabálytalan tevékenységükkel bosszúságot okoznak másoknak. Most ezt a kiszűrési folyamatot gyorsítottuk meg. Tegnap egy olyan [...]

Írta: | 2016. május 03.|Fejlesztések|

Hasznos ellenőrzőlista a hirdetések feltöltéséhez

Szeretné, ha a hirdetése a lehető legtöbb érdeklődőt megszólítaná? Összeállítottunk egy egyszerű listát, amit útmutatóként használhat a hirdetések feltöltésekor. Akár az első, akár a 100. termékét tölti fel, győzödjön meg róla, hogy az összes itt ismertetett ellenőrző pontnak megfelel-e a hirdetése. Ennek köszönhetően biztos lehet abban, hogy termékével  jó eséllyel száll ringbe az érdeklődők figyelméért. 1. A [...]

Írta: | 2016. április 30.|Eladók kézikönyve|

Fejlesztés: egyszerűbb újralistázás és leárazás

Az újralistázás és a leárazás a Galéria Savaria leggyakrabban használt funkciói közé tartoznak. Segítségükkel az eladók nemcsak több érdeklődőt érhetnek el hirdetéseikkel, de például az újralistázás teszi lehetővé a már lejárt hirdetések megújítását is. A tegnap élesített fejlesztéssel az újralistázás és a leárazás funkciókon végeztünk módosításokat. Mi változott? Szebb, átláthatóbb kinézetet kaptak a felugró ablakok Gyorsabb csoportos újralistázás: [...]

Írta: | 2016. április 23.|Fejlesztések|

Mit tennének jobbá felhasználóink a Galéria Savarián? III. rész

Nemrég egy felhívás jelent meg felhasználóinknak, amelyben ezt a kérdést tettük fel: Ha egyetlen dolgot kellene kiemelnie, mi lenne az, amit jobbá tenne a Galéria Savarián? Ezúton is köszönjük, hogy ennyien megosztották velünk véleményüket. Összeállítottunk egy cikksorozatot, amelyben a leggyakoribb kérdésekről, észrevételekről lesz szó. Azt mondják, hogy mi emberek általában jobban szeretünk panaszkodni, elégedetlenkedni, mint pozitív dolgokról [...]

Írta: | 2016. április 14.|Gondolatok|

Milyen további lépéseket tehetek, hogy kiszűrjem a komolytalan vevőket?

Komolytalan vevő, 0-ás vásárló, "aki csak szórakozásból vásárolgat". Aki az interneten hirdet találkozhatott már ezekkel a megnevezésekkel. Ilyen nevekkel illetik a meggondolatlan vásárlókat, azokat a vevőket, akik annak ellenére, hogy jelzik vásárlási szándékukat, végül nem jelentkeznek a termékért. Milyen lépéseket tehet a Galéria Savariás eladó, hogy ne találkozzon ilyen vevőkkel? Általános védelem A Galéria Savarián működik egy alapvető, mindenkire kiterjedő [...]

Írta: | 2016. április 09.|Eladók kézikönyve|

Nem értékelnek a vevőim, pedig sikeresen zárulnak az adásvételeim

Függetlenül attól, hogy egy felhasználó eladóként vagy vásárlóként vesz részt az adásvételben, a Galéria Savarián nagy jelentőségük van az értékeléseknek. A számosság tekintetében azonban más a helyzet: bár a vevők esetében annyira nem mérvadó a pozitív minősítések száma, az eladóknál ez annál nagyobb jelentőséggel bír. Minél több pozitív értékelést gyűjt össze egy eladó, a leendő vevői [...]

Írta: | 2016. április 07.|Fejlesztések|