Termékek
Összes kategóriában
részletes keresés

Ajánlatok

Mit tegyek, ha ajánlatot kaptam?

Ha egy lehetséges vásárló ajánlatot küld a termékére, erről e-mailben értesítjük.
A beérkező ajánlatokat az ajánlatok oldalon találja, itt tekintheti át az alkufolyamat alakulását, illetve itt kezelheti az ajánlatot.

Az érdeklődő ajánlatára 48 órán belül kell válaszolnia úgy, hogy az ajánlatkezelőben elfogadja a zöld gombra kattintva vagy elutasítja a piros gombot választva. Harmadik lehetőségként viszontajánlatot küldhet az érdeklődőnek.

Ne feledje el megerősíteni az ajánlatra adott válaszát. A fenti három opció valamelyikét választva egy következő oldalra érkezik, ahol még jóvá kell hagynia a döntést.

Mennyi idő áll rendelkezésre, hogy válaszoljak egy ajánlatra?

48 óra áll a rendelkezésére, hogy megválaszolja az ajánlatot a Galéria Savaria rendszerén keresztül.
Az ajánlatok oldalon tud válaszolni egy ajánlatra úgy, hogy elfogadja a zöld gombra kattintva vagy elutasítja a piros gombot választva. Harmadik lehetőségként viszontajánlatot küldhet az érdeklődőnek.

Lejárt státuszba került az ajánlat? Tudja meg, hogy ilyenkor mi a teendő.

Köteles vagyok válaszolni egy ajánlatra?

Javasoljuk, hogy válaszoljon meg minden beérkező ajánlatot, még akkor is, ha az ajánlat összege messze elmarad az elképzeléseitől.
A Galéria Savarián mutatott aktivitása nagyon fontos ahhoz, hogy a Galéria Savaria online piactér közössége virágozhasson és úgy működjön, ahogy mindannyian szeretnénk.
Túl alacsony összegű ajánlat esetén tegyen egy próbát és küldjön viszontajánlatot az érdeklődőnek vagy utasítsa el az ajánlatot. Még az elutasítás is jobb egy megválaszolatlan ajánlatnál.

Lejárt állapotba került a beérkező ajánlat. Mit tehetek ilyenkor?

Ha 48 órán belül nem válaszol a beérkező ajánlatra, akkor az lejárt státuszba kerül. Lejárt ajánlatra már nem tud válaszolni, viszont az ajánlat beérkeztétől számított 16 napig, tehát a lejáratot követő 14 napon belül az eladónak lehetősége van viszontajánlatot küldeni az érdeklődőnek.

  1. Lépjen az Ajánlataim oldalra
  2. A megválaszolt ajánlataim táblában kattintson az ajánlat mellett található "Visszaajánlok" gombra

Ne feledje, hogy eladóként az ajánlat lejártát követő 14 napig érhető el ez a funkció.

Eladói ajánlat csatolása üzenethez

Az eladó ajánlatot is csatolhat az üzenetéhez, ami pontosan úgy működik, mint egy hagyományos, vevő által indított ajánlat. Ha az üzenethez ajánlat tartozik, a vevő azt akár az üzeneten belül is elfogadhatja, de ugyanúgy megtalálja az Ajánlataim menüpont alatt is.

Mikor lehet hasznos az ajánlat csatolás az eladónak?

  • Miután a vevő minden kérdésére megkapta a választ, az eladó egy ajánlattal saját maga is kezdeményezheti az üzlet megkötését.
  • A vevő üzenet formájában tette meg az ajánlatát? Ha megegyeztek a végső árban, az eladónak nem kell átírnia a termék árát, hogy aztán a vevő azon az áron vásárolhassa meg vagy megvárnia, hogy az alkurendszeren keresztül tegye meg az ajánlatát. Egyszerűen ajánlatot csatolhat az üzenethez, amit a vevő könnyedén elfogadhat.
  • Életszerű, hogy az eladó utólag dönt úgy, hogy mégis hajlandó megválni a terméktől egy alacsonyabb áron. Ilyenkor az eladó egy ajánlat csatolással tudathatja a vevővel, hogy kész megkötni az üzletet. A vevőnek már csak el kell fogadnia az ajánlatot.
  • Ha egy kezdő, internetes vásárlásban még nem járatos felhasználó nehézségekbe ütközik, a tapasztaltabb eladó kézen ragadhatja és segíthet neki a vásárlás teljesítésében. Mivel a csatolt ajánlat az üzenőfelületen belül is megjelenik, a vásárló másodpercek alatt elfogadhatja. Ezzel megtörténik a vásárlás.

A funkció nemcsak az alkuképes, hanem a fix áras termékek esetén is használható. Ennek köszönhetően az eladó egy nem alkuképes termék esetén is megspórolhatja a termékszerkesztést.

Emlékeztetőül, az üzeneten belüli ajánlat csatolás kizárólag az eladó számára érhető el, ő dönti el, hogy él-e az ajánlatküldés lehetőségével. A vevő tehát továbbra sem küldhet ajánlatot egy nem alkuképes termékre, emiatt a visszaajánlás funkció sem használható ebben az esetben.

Hogyan csatolhatok ajánlatot az üzenethez?

  1. Eladóként akkor tud ajánlatot küldeni egy érdeklődőnek, ha beszélgetést folytat vele.
  2. Nyissa meg a felhasználóval folytatott beszélgetést az Üzenetekben.
  3. A Küldés gombbal egy sorban található ikonok közül kattintson a -ra.
  4. Az alul megjelenő sávba gépelje be az ajánlatát. Fontos: ajánlatot nem lehet üres üzenet mellé csatolni.
  5. Kattintson a Küldés gombra.
Google+