Néhány hasznos funkcióval bővült a Galéria Savaria

A Galéria Savariánál folyamatosan azon dolgozunk, hogy még hatékonyabbá tegyük online piacterünk használatát. Több olyan fejlesztéssel készültünk, melyek még élvezetesebbé teszik felhasználóink számára az oldal használatát. Ebben a bejegyzésünkben ezekről a fejlesztésekről számolunk be röviden. Egyszerűsített kiemelés Ezentúl az eladó termékeim oldalon egyszerre több termékre is alkalmazható a kielemés, nem kell egyesével elvégezni azokat. Ezzel jelentősen felgyorsítjuk a [...]

Írta: | 2017. október 17.|Fejlesztések|

Újabb lépés a biztonságos adásvételek érdekében: Felhasználói adatellenőrzés folyamata

Azok a felhasználóink, akik már régóta tagjai a Galéria Savaria közösségének tudják, hogy folyamatosan kutatjuk azokat a lehetőségeket, amelyekkel még biztonságosabbá tehetjük a Galéria Savarián történő eladást, vásárlást. Ahogy azt a személyes adatokra vonatkozó irányelvünkben is megfogalmaztuk, a Galéria Savarián nagy jelentőséget tulajdonítunk annak, hogy a felhasználók valós adatokkal regisztráljanak. Ezt azért tartjuk fontosnak, mert [...]

Írta: | 2017. október 06.|Fejlesztések|

Hogyan érhetem el, hogy több érdeklődő legyen a termékeimre?

Képzeljük el úgy a Galéria Savariát, mint egy hatalmas boltot, tele több tízezer régiséggel, műalkotással, műtárggyal. Ez hatalmas mennyiség, amit aligha lehet egytől-egyig szemügyre venni, főleg úgy, hogy az eladó tárgyak köre folyamatosan bővül. Hiába működik egy hatékony kereső a Galéria Savarián, tudjuk, hogy a műalkotások egy különleges kategóriába tartoznak. A vásárlóknak sokszor nincs konkrét elképzelésük, hogy [...]

Írta: | 2017. szeptember 26.|Eladók kézikönyve|

Töltsön fel több terméket eladásainak növeléséhez!

Úgy érzi, hogy kevesebben vásárolnak Öntől, elmaradnak az eladások? Az egyik első dolog, amit érdemes ilyenkor ellenőriznie, a hirdetéseinek száma. Mi köze a hirdetések számának az eladások számához? A válasz egyszerű: Azzal, hogy több és változatosabb terméket tölt fel online boltjába, növeli az esélyét, hogy a vásárlók Önre találjanak. Többször írtuk már, de nem elég [...]

Írta: | 2017. szeptember 18.|Eladók kézikönyve|

A sikeres eladás titkai – 5. rész: Problémás adásvételek kezelése

Fontosnak tartjuk, hogy a Galéria Savaria biztonságos, hatékony és megbízható piactér legyen. Olyan eladási és vásárlási felületet szeretnénk biztosítani közösségünknek, amelyet a felhasználók szeretnek és ahol örömmel üzletelnek. Ehhez az kell, hogy az eladó megértse annak fontosságát, hogy a vevőbarát hozzáállás elengedhetetlen ahhoz, hogy a Galéria Savaria eladója legyen. Jelen cikkünk a sikeres eladás titkai cikksorozatunk keretein [...]

Írta: | 2017. szeptember 07.|Eladók kézikönyve|

A sikeres eladás titkai – 4. rész: Csomagolás és szállítás

Minden eladó célja, hogy az adásvétel után a vevő tökéletes állapotban kapja kézhez a  megvásárolt terméket. De hogyan is biztosíthatjuk azt, hogy a termék épségben érkezzen meg? Hogyan és mit kommunikáljunk a vásárlónkkal a csomag megérkezéséig? A sikeres eladásokról szóló sorozatunk 4. részében a megfelelő csomagolásról, az értesítésről és a szállításról osztunk meg tippeket. Mindig [...]

Írta: | 2017. augusztus 28.|Eladók kézikönyve|

Képszerkesztő a Galéria Savarián

Örömmel jelentjük, hogy elérhetővé vált a Galéria Savaria képszerkesztő funkciója. Még a legjobb fotósoknak is szükségük lehet olykor egy kis pluszra a tetszetős képek készítéséhez. Néhány egyszerű lépéssel még tökéletesebbé tehetjük fotóinkat. Hogy ebben is felhasználóink segítségére legyünk, a Galéria Savarián mostantól elérhető egy “házon belüli” képszerkesztő. Korábbi bejegyzésünkben tippeket adtunk, hogyan készíthet tökéletes termékfotókat. A [...]

Írta: | 2017. augusztus 22.|Fejlesztések|

A sikeres eladás titkai – 3. rész: Hogyan kommunikáljunk a vásárlóinkkal?

A megfelelő kommunikáció az egyik legfontosabb készség, amely szükséges a sikeres eladáshoz. Sokszor az adásvétel sikeressége is múlik azon, hogy az eladó milyen módon kommunikál a potenciális vevővel. Nincs ez másképp az online értékesítés esetében sem. Annak ellenére, hogy nem találkozunk a vásárlóinkkal szemtől szembe, sok lehetőség kínálkozik a hatékony kommunikációra. Korábban már megtudhattuk, hogyan készíthetünk nagyszerű [...]

Írta: | 2017. augusztus 15.|Eladók kézikönyve|

A sikeres eladás titkai – 2. rész: Termékmegnevezés és leírás

Sokan úgy gondolják, hogy egy jól működő online bolt kialakítása lényegesen könnyebb feladat, mint megnyitni egy valódi üzletet. Azonban azok, akik már kipróbálták magukat ebben a témában, tudják, hogy ez nem is annyira egyszerű. A sikerhez általában nem elég néhány kép és pár sor leírás a termékről. Ha nem fordít elég időt és figyelmet boltja [...]

Írta: | 2017. augusztus 09.|Eladók kézikönyve|

A sikeres eladás titkai – 1. rész: Termékfotók

A leendő vásárlók az oldalra feltöltött képek alapján tudnak véleményt mondani Önről és termékeiről, hiszen ezeken a képeken keresztül találkoznak velük először. Az igényesen elkészített fényképek azt mutatják, hogy komolyan veszi és sokat foglalkozik online boltjával, ezáltal pedig jó első benyomást tud kelteni a látogatókban. Ha nem fordít elég időt és figyelmet a képek készítésére, [...]

Írta: | 2017. augusztus 08.|Eladók kézikönyve|