Minden eladó célja, hogy az adásvétel után a vevő tökéletes állapotban kapja kézhez a  megvásárolt terméket. De hogyan is biztosíthatjuk azt, hogy a termék épségben érkezzen meg? Hogyan és mit kommunikáljunk a vásárlónkkal a csomag megérkezéséig?

A sikeres eladásokról szóló sorozatunk 4. részében a megfelelő csomagolásról, az értesítésről és a szállításról osztunk meg tippeket.

Mindig kommunikáljon a vásárlóval!

A kiszállítás alatt a vásárlókkal való kommunikáció legalább annyira fontos, mint a termék megfelelő csomagolása. Például ha előre tudja, hogy akár több napot is igénybe vehet mire fel tudja adni a terméket, már a legelején tudassa vevőjével, hogy előreláthatólag mikorra várhatja annak érkezését.

Alapesetben azonban törekedjünk arra, hogy a sikeres üzletkötés után a vásárló lehetőleg 2-3 munkanapon belül kézhez kapja a csomagját.

Hogyan csomagolja be a terméket?

Miután eladásra szánt termékét megvásárolták, a következő lépés a termék biztonságos csomagolása. A problémamentes szállításhoz egy képekkel illusztrált, átfogó csomagolási útmutatót állítottunk össze. Ez a segédletünk mind a kezdő, mind a tapasztaltabb felhasználóink számára hasznos lehet.

Csomagolási útmutató

Értesítse a vásárlót egy kattintással!

Miután a csomag feladása megtörtént, jelölje meg postázottként a terméket. Ebben az esetben a Galéria Savaria rendszere automatikusan értesíti a vásárlót, hogy a termék már úton van.

Az előző bejegyzésünkben már tettünk róla említést, de nem lehet eléggé kihangsúlyozni, hogy mennyire fontos, hogy úgy postázza a terméket, hogy az követhető legyen és igazolni tudja, hogy valóban feladta a csomagot. Ezért már a postázottnak jelöléskor célszerű megadni a követési azonosítót, így a vásárló maga is nyomon tudja követni a csomag hollétét.

Hogyan jelezhetem, hogy a terméket feladtam?

  • Lépjen az Én Galériámba.

  • Kattintson az Eladott termékeim menüpontra.

  • Kattintson az adott termék jobb oldalán a ‘További opciók’ gomb alatt található házikó ikonra.

Melyik szolgáltatót vegyem igénybe?

Csomagja elszállításához fontolja meg a Galéria Futár használatát, amellyel felhasználóinknak kedvezményes áron biztosítjuk a Galéria Savarián értékesített tárgyak vásárlóhoz történő eljuttatását.

A futár megrendeléséhez lépjen a Galéria Futár oldalra. Ezt bármikor elérheti a Galéria Savaria főoldaláról, a jobb oldali sávban található képre kattintva.

Töltse ki saját, illetve a címzett adatait, valamint a csomag méreteit, súlyát, majd kattintson a Megrendelés gombra. Ezután nincs más dolga, mint átadni a futárnak a csomagot, aki a piacon elérhető egyik legalacsonyabb fuvardíjért fogja eljuttatni azt a vásárlóhoz.