Fontosnak tartjuk, hogy a Galéria Savaria biztonságos, hatékony és megbízható piactér legyen. Olyan eladási és vásárlási felületet szeretnénk biztosítani közösségünknek, amelyet a felhasználók szeretnek és ahol örömmel üzletelnek. Ehhez az kell, hogy az eladó megértse annak fontosságát, hogy a vevőbarát hozzáállás elengedhetetlen ahhoz, hogy a Galéria Savaria eladója legyen.

Jelen cikkünk a sikeres eladás titkai cikksorozatunk keretein belül íródott, ezért itt elsősorban eladókra vonatkozó tippeket, tanácsokat és megoldási javaslatokat olvashat.

A Galéria Savarián az év minden napján, 0-24 óráig folyamatosan zajlik az adásvétel az eladók és vásárlók között. Rendszerint zavartalanul, de óhatatlanul előfordulhatnak olyan esetek, amikor vásárlójával nem várt nehézségekkel találják magukat szemben. A lényeg, hogy ilyenkor közösen, a vásárlóval együttműködve megoldást találjanak a felmerült helyzetre.

Mit tesz a Galéria Savaria problémás adásvétel esetén?

Ha egy vásárló közvetlenül az ügyfélszolgálatunkat keresi fel és jelzi, hogy probléma adódott a tranzakcióval vagy a megvásárolt termékkel, arra kérjük, hogy előbb az eladóval vegye fel a kapcsolatot, hiszen ő fog tudni segíteni a kialakult helyzet megoldásában.

Ha valamilyen oknál fogva az eladó nem nyitott arra, hogy megfelelően kezelje a vitás ügyet, a Galéria Savaria a következők szerint jár el:

  • Megvizsgáljuk a tranzakcióval kapcsolatban rendelkezésünkre álló információkat.
    Ezért is ajánlott, hogy kizárólag oldalunk üzenetközpontján keresztül kommunikáljon a felhasználóval az adásvétel lebonyolítása során. Ez egy olyan eszköz, amin keresztül privát beszélgetést folytathat a partnerével az adásvétel lebonyolításával kapcsolatban. Probléma esetén ügyfélszolgálatunk megvizsgálhatja a beszélgetést és hatékony segítséget tud nyújtani a vétlen félnek.

  • Ellenőrizzük a felhasználók oldalon végzett tevékenységét, úgy mint: oldalunk használata során figyelembe vette-e irányelveinket, volt-e problémás esete a felhasználónak és ha igen, mennyire volt együttműködő a partnerrel, hogy megoldást találjanak a felmerült problémára.

  • Amennyiben beigazolódik, hogy az eladó mulasztásából adódott a probléma, rendszerüzenetben felszólítjuk, hogy a vásárlóval együttműködve találjon megoldást a vitás ügy rendezésére.

  • Ha az eladó záros határidőn belül ezt elmulasztja megtenni, abban az esetben eladói fiókját zároljuk, mindaddig, amíg a problémás ügy nem kerül rendezésre.

    Mivel az eladói státusz megszerzését szigorú feltételekhez kötjük, ezért az a felhasználó, aki elveszítette eladói hozzáférését, új regisztrációval sem tud eladói jogosultságot szerezni.

Hogyan érdemes kezelni egy problémás adásvételt?

Összeállítottunk egy útmutatóként is szolgáló irányelvet eladóink számára, amely a Problémás tranzakciók és azok kezelése nevet viseli.

Ebben az irányelvünkben:

  • általánosságban írunk a problémás adásvételekről és a megfelelő hozzáállásról

  • konkrét javaslatokat adunk, hogy felhasználóinknak mire kell ügyelniük, hogy elkerüljék a problémás adásvételeket

  • megoldási javaslatokkal segítjük az eladót, hogy milyen opciókat ajánlhat fel a vásárlónak a vitás ügy rendezésére

Ennek az irányelvnek a figyelembe vételével elkerülheti a hosszadalmas vitákat és a lehető leggyorsabban kezelheti a felmerült problémát.

Tovább az irányelvre

A Galéria Savaria eladóitól elvárjuk a vásárlókkal szemben tanúsított etikus, udvarias hozzáállást és azt, hogy professzionális módon álljanak egy problémás adásvétel megoldásához.

Fontosnak tartjuk, hogy eladóink átérezzék, hogy online piacterünkön értékesítve nemcsak saját magukat, hanem a Galéria Savariát is képviselik. Egy csalódott vásárló nemcsak az eladóról alkot véleményt, hanem a Galéria Savariáról is. Egy rosszul sikerült adásvétel elveheti a vásárló kedvét attól, hogy a jövőben a Galéria Savarián vásároljon.

Egy szó, mint száz: egy olyan eladó, aki az esetlegesen felmerülő problémát nem a Galéria Savaria által meghatározott irányelvek szerint kezeli, az közvetve a többi eladó üzletét is rontja. Éppen ezért kiemelt fontossággal kezeljük az olyan eseteket, amikor az eladó nem hajlandó orvosolni a problémás tranzakció miatt kialakult helyzetet.

Sajnálattal vesszük, ha egy eladótól meg kell válnunk. Azonban online piactérként az a célunk, hogy minél több sikeres adásvételhez segítsük eladóinkat és vásárlóinkat. Ezért azokat az eladókat támogatjuk és azokat segítjük a munkájukban, akik vevőbarát szemlélettel értékesítik termékeiket. Ha egy eladó nem tud azonosulni a Galéria Savaria szemléleteivel és irányelveivel, sajnos a jövőben nem tudjuk biztosítani számára oldalunk szolgáltatásait és megvonjuk eladói státuszát.

Kezelje rugalmasan a vitás ügyét ügyfélszolgálati beavatkozás nélkül!

Mivel az adásvétel két felhasználó között zajlik, ezért probléma esetén is a partnerével kell kezelnie a helyzetet.

Kérjük, hogy a vásárlóval beszélje meg a felmerült problémát és közösen együttműködve, a Galéria Savaria irányelvei és a fair üzletpolitika szellemében találjanak megoldást a kialakult helyzetre lehetőleg úgy, hogy ügyfélszolgálati beavatkozásra ne legyen szükség.