Módosítást végeztünk az értékeléseim áttekintése oldalon. Ezen a belső oldalon mostantól a felhasználó megtekintheti az összes általa leadott értékelést. Szintén újdonság, hogy mostantól ezen a felületen a felhasználónak lehetősége nyílik arra, hogy 60 napon belül módosítsa az általa leadott nem pozitív értékelést.

Bejegyzésünkben erről a kiegészítésről szeretnénk bővebben tájékoztatást adni.

Miért hasznos ez a kiegészítés?

Előfordul, hogy felhasználóink olyan kéréssel keresik fel az ügyfélszolgálatunkat, hogy segítsünk módosítani az általuk leadott értékeléseket:

  • Tévesen leadott értékelések
    Annak ellenére, hogy a „pozitív” jelző előzetes kijelölésével próbáljuk segíteni az értékelést adó felhasználót, előfordulnak téves értékelések. Az értékelő eredetileg pozitív értékelést szeretett volna leadni, de tévesen más opciót jelölt meg. Hasonlóképpen, a vásárlók által leadható részletes (csillagos) értékelések kapcsán is megesik, hogy utólagos módosításra szorulnak.

  • Értékelést követően rendeződik a problémás helyzet
    Ha probléma merülne fel egy adásvétel lebonyolítása során, mindig arra bíztatjuk felhasználóinkat, hogy próbáljanak közösen, békés úton megoldást találni a kialakult helyzetre. Ennek érdekében külön irányelvet fogalmaztunk meg, amely megoldási javaslatokkal is segíti a felhasználókat abban, hogy a felmerült probléma mindkét fél számára megnyugtató módon kerülhessen rendezésre.

    Örömmel tapasztaljuk, hogy az esetlegesen felmerülő problémákat, nézeteltéréseket felhasználóink a legtöbb esetben hatékonyan, barátságosan kezelik. Előfordul, hogy a rendezésre már az értékelést követően kerül sor, ezért az értékelést adó felhasználó ügyfélszolgálatunk segítségét kéri abban, hogy ezúttal már pozitív minősítéssel újra értékelhesse a partnerét.

Lehetővé tettük, hogy a felhasználók könnyedén elvégezhessék a kedvezőtlen értékelés pozitívra történő módosítását.

A már leadott értékelés módosításának a feltételei a következők:

  • Pozitív értékelés nem módosítható, ezért az értékelés negatív, semleges vagy sikertelen kell hogy legyen.

  • Az értékelés nem lehet 60 napnál régebbi.

  • Az értékelés nem lehet olyan sikertelen tranzakcióhoz köthető minősítés, amelyet a sikertelen tranzakciókat kezelő csapatunk már felülvizsgált. Az ilyen értékelésnek a módosításában továbbra is az ügyfélszolgálatunk tud segíteni.

Miért csak pozitívra lehet módosítani egy értékelést?

Visszaélésre adhatna okot az, ha egy értékelés utólag, minden megkötés nélkül, szabadon módosítható lenne. Ez a kiegészítés kizárólag azt a célt szolgálja, hogy további eszközként előmozdítsa a felhasználók közti problémarendezést, hiszen minden felhasználó célja, hogy adásvételei megelégedettséggel, azaz pozitív értékeléssel záruljanak.

Kap értesítést a másik fél arról, ha pozitívra módosítom az értékelésem?

Igen, az értékelt fél értesítést kap arról, hogy az értékelés pozitívra lett módosítva.

Hogyan módosíthatom az értékelésemet?

  • Lépjen az Én Galériámba.

  • Kattintson az Értékelések menüpontra, majd válassza az Értékeléseim áttekintése fület.

  • A módosítani kívánt értékelés mellett kattintson a Módosítás gombra.

  • Ezt követően a megszokott felületen tudja leadni a pozitív értékelést.