Úgy érzi, hogy kevesebben vásárolnak Öntől, elmaradnak az eladások? Az egyik első dolog, amit érdemes ilyenkor ellenőriznie, a hirdetéseinek száma. Mi köze a hirdetések számának az eladások számához?

A válasz egyszerű: Azzal, hogy több és változatosabb terméket tölt fel online boltjába, növeli az esélyét, hogy a vásárlók Önre találjanak. Többször írtuk már, de nem elég hangsúlyozni: minden egyes termék egy ajtó az Ön online boltjába.

Minden eladó célja ugyanaz: több látogatót csalogatni az oldalára és az eladásai számának növelése. Nézzük hát, mi az egyik legfontosabb dolog, ami hozzájárul a számok növekedéséhez: még több termék feltöltése!

  • Miért célszerű több terméket feltölteni?
    Mert a termékek segítségével találnak rá a vásárlók online boltjára. A vásárlók mindig egy bizonyos keresett termék által jutnak el az eladóhoz. Minél sokszínűbb egy eladó kínálata, minél több terméket kínál eladásra, annál több módon lehet megtalálni.

  • Egy vásárló-több eladás
    Sokan gondolnak arra, hogy a szállítási költségen úgy tudnak leginkább spórolni, hogy egy eladótól több terméket is vásárolnak. Minél több terméket töltött fel a Galéria Savariás boltjába, annál több termék közt tudnak nézelődni és válogatni potenciális vevői.

  • Frissítse hirdetéseit, kínálatát!
    Gyakori eset, hogy az elégedett vásárló visszatér oda, ahol pozitív tapasztalatokat szerzett. Törekedjünk arra, hogy ha egy vásárló visszatér hozzánk ne csak ugyanazokkal a termékkel találkozzon, melyeket korábban már látott. Figyeljünk rá, hogy rendszeresen legyenek új termékek online boltunkban.

    Ha látogatói azt tapasztalják, hogy folyamatosan friss ajánlatokkal várja őket, rendszeresen vissza fognak térni, hogy körülnézzenek.

  • Ami egyszer működött, jó eséllyel máskor is fog
    Azok a sikeres eladók, akik egy stílus vagy termékcsoport értékesítésére specializálódtak, gyakran alkalmazzák a számukra “jól bevált módszereket”. Egy mesés fénykép járult hozzá eladásához? Fényképezzen ugyanolyan stílusban! Használja ugyanazokat a beállításokat, törekedjen ugyanolyan megvilágításra. Akár a teljes hirdetést elkészítheti annak mintájára, ami egyszer már bejött. A sikeres eladót a hirdetési stílusa is megkülönbözteti az átlagtól.

  • Találja meg saját stílusát!
    A siker kulcsa, hogy valaki megtalálja stílusát és kialakítja saját, személyre szabott boltját. Bizonyára mindannyian találkoztunk már olyan esettel, mikor egy vásárló betér az üzletbe, mert meglátott valami különlegeset a kirakatban. Ám mikor belép a helyiségbe megannyi mesés áru fogadja és végül valami teljesen mással tér haza. Az elrendezés, a kialakítás, a légkör, az áruk mind hozzájárulnak a tökéletes összképhez. Online boltunk kialakításakor is pontosan erre kell törekednünk. A mesés képek, a termékmegnevezés és a termékleírás az, amivel leginkább felkeltheti leendő vásárlója figyelmét.

    Persze, ha még nem találtunk rá saját stílusunkra, érdemes kísérletezni. Nézzük meg, mi az, ami működik. Figyeljük a vásárlóinkat és használjuk fel tapasztalatainkat, hogy egyre stílusosabb online boltot tudjuk kialakítani.

  • Csak egy terméket kínál eladásra?
    Természetesen előfordul, hogy valaki csupán egyetlen termékétől szeretne megválni. Ez nem azt jelenti, hogy ilyenkor nem is érdemes hozzálátni a hirdetés feltöltéséhez. A gondosan összeállított termékleírás, a jól megfontolt eladási ár, valamint a tetszetős fotók egyértelműen jelzik az érdeklődőknek, hogy Öntől érdemes vásárolni. Sőt, az olyan eladást segítő funkciók igénybevételével, mint a kiemelés, a leárazás vagy az újralistázás könnyedén felhívhatja termékére leendő vásárlója figyelmét.