Termékek
Összes kategóriában
részletes keresés
Vissza

Hogyan válaszolhatok egy negatív vagy semleges értékelésre?

Ha kedvezőtlen értékelést kap a partnerétől, törekedjenek arra, hogy megoldást találjanak az esetleges problémára, hogy lehetőleg pozitívan záruljon az adásvétel. A partnerének 60 napon belül lehetősége van pozitívra javítani az értékelést.

Továbbá Önnek lehetősége van arra, hogy válaszoljon a negatív vagy semleges értékelésre, így Ön is kifejtheti a tranzakcióval kapcsolatos véleményét. A válasz az Ön adatlapján jelenik meg közvetlenül a partner értékelése alatt, ezért a közösség tagjai átfogó képet kapnak arról, hogy mi történt a tranzakció lebonyolítása során.

Válasz írásához kattintson az értékelések menüponton belül a megjegyzés fűzése értékeléshez opcióra, majd válassza ki azt a negatív vagy semleges értékelést, amelyekhez megjegyzést kíván fűzni.
A válasz nem haladhatja meg a 150 karaktert és meg kell felelnie az irányelveknek.

A jó megjegyzés nem az értékelést író partner véleményére irányul, hanem a közösség többi tagja számára egyértelműsíti, hogy miért nem zárult pozitív értékeléssel a tranzakció. Ennek figyelembe vételével fogalmazza meg válaszát.
A közösség elsődleges értékeinek tekintjük az őszinteséget és a nyílt kommunikációt, ezért csak abban az esetben távolítunk el értékelést, ha az megsérti az értékelésekre vonatkozó irányelveinket.

Azután, hogy az eladó vagy a vásárló megosztotta az Önnel kapcsolatos véleményét, még 30 nap áll a rendelkezésére, hogy az értékelésre válaszolhasson, ezt követően sajnos nincs lehetősége közzétenni az értékelésre adott válaszát.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak