Vissza

Mikor töröl a Galéria Savaria értékelést?

A Galéria Savariának nem áll szándékában módosítani, cenzúrázni vagy eltávolítani egy értékelést, azonban előfordulhat olyan kivételes eset, amelynek során a Galéria Savaria él az értékelés módosítására, eltávolítására vonatkozó jogával.

Kizárólag az alábbi esetben kérhető a leadott értékelés törlése az ügyfélszolgálaton keresztül:

  • A tranzakció rendeződött és az értékelést adó felhasználó kéri a negatív vagy semleges értékelés törlését, módosítását
  • A partner bizonyíthatóan bosszúból adta az értékelést
  • Az értékelés obszcén, trágár megjegyzéseket tartalmaz
  • Az értékelés elérhetőséget vagy bármilyen kapcsolatfelvételre alkalmas információt tartalmaz
  • A felhasználó tévedésből adta az értékelést és az értékelést adó fél szeretné módosítani
  • A felhasználó nem az adott tranzakcióval kapcsolatban adja az értékelést
  • A felhasználó kizárólag negatív vagy semleges értékelés leadása miatt vásárolt
  • A felhasználó nem adja meg a lehetőséget a partnerének, hogy megoldást adjon a probléma rendezésére
  • A felhasználó az értékelésével sérti a Galéria Savaria Általános Felhasználási Feltételeit
  • Az értékelés olyan panaszt tartalmaz, amelynek kivizsgálására van szükség és a vevő még nem lépett kapcsolatba az eladóval, illetve sikertelen panaszkezelés esetén az ügyfélszolgálattal

Kérjük vegye figyelembe, hogy a Galéria Savaria csak kivételes esetekben töröl értékelést, ezért ha egy értékelés törlését kéri az ügyfélszolgálatunktól, elképzelhető, hogy nem tudunk eleget tenni a kérésének.

A Galéria Savaria döntése, akár törlésre kerül egy értékelés, akár nem, valamelyik fél számára mindig kellemetlenséggel jár. Ezért megkérjük, hogy amennyiben az Ön számára kellemetlen döntés születne, az értékelés okozta bosszúságát ne vetítse ki a Galéria Savariára. Ne feledje, hogy nemcsak az Ön, de a másik fél álláspontját is mérlegelnünk kell, aki adott esetben számonkérhetné rajtunk az értékelés módosítását, törlését. Biztosíthatjuk arról, hogy a rendelkezésre álló információk birtokában a csapatunk mindig a legigazságosabb döntést igyekszik meghozni.

A problémát azzal a féllel tudja megoldani, aki részt vett a tranzakcióban. Javasoljuk, hogy vegye fel a partnerével a kapcsolatot és közölje vele, hogy az ön számára fontos, hogy a tranzakciói pozitív értékeléssel végződjenek. Érdeklődjön, hogy mit tehet annak érdekében, hogy a kedvezőtlen értékelést pozitívra módosítsa.

Megfelelő, konstruktív kommunikáció segítségével biztosak vagyunk abban, hogy sikerül olyan megoldást találni a problémára, amely mindkét fél számára elfogadható eredményt jelent.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak