Vissza

Mik azok az üzenet sablonok?

A sablonok használatával egyszerűbben és hatékonyabban tudja lebonyolítani a tranzakcióval kapcsolatban folytatott üzenetváltásait.
Minden tranzakciónál elengedhetetlen alapvető információkat közölni a partnerével. A funkció használatával olyan sablonokat hozhat lére, amelyek egy kattintással beilleszthetők az üzenetbe, ezzel időt takaríthat meg, hiszen nem szükséges begépelnie azokat az alapvető információkat, amelyek szinte minden tranzakció lebonyolításához szükségesek.

Eladóként megköszönheti a vásárlást, alapvető információkkal láthatja el a partnerét, valamint tájékoztathatja a termék átvételének helyéről, szállítási információkról, bankszámlaszámról. Vásárlóként akár a postacímét is felveheti sablonként, hiszen erre nagy valószínűséggel szüksége lesz az eladónak, hacsak nem a személyes átvétel mellett döntöttek.

Hogyan tudok új sablont létrehozni?
Az Üzenetek oldalon lépjen egy tranzakciós beszélgetésre, majd gépelje be az üzenetet, amelyet a későbbiekben sablonként szeretne használni, majd kattintson a Sablon ikonra. A megjelenő ablak alján gépelje be a sablon nevét, majd kattintson a Hozzáad gombra.
Olyan sablonnevet használjon, amely alapján a későbbiekben könnyen be tudja azonosítani az üzenetet.

Hogyan tudom betölteni a sablont a szövegmezőbe?
Kattintson a Sablon ikonra, majd válassza ki a betölteni kívánt sablon.
Fontos: A kiválasztott sablon felülírja a szövegmező tartalmát. Ha a meglévő sablont szeretné kiegészíteni, a tranzakcióhoz igazítani, előbb töltse be a sablont, majd azt követően módosítsa az üzenet tartalmát.

Hogyan tudok sablont törölni?
Kattintson a Sablon ikonra, majd kattintson a törölni kívánt sablon mellett található törlést jelző ikonra.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak