Vissza

Sikertelen tranzakciók értékelése

A sikertelen adásvételeket a sikeres tranzakciókkal ellentétben nem pozitív, semleges vagy negatív minősítéssel lehet értékelni, hanem a sikertelenség okát kell megjelölni.

Ezek az alábbiak lehetnek attól függően, hogy eladóként vagy vásárlóként értékeli az adásvételt:

Eladóként

  • a vásárló nem jelentkezik / nem fizeti ki a terméket / halogatja az átvételt
  • a termék meghibásodott / elveszett / máshol el lett adva / nem felelt meg a leírásnak
  • más okokból nem jött létre az adásvétel

Vásárlóként

  • az eladó nem elérhető, nem adja át a terméket
  • a termék meghibásodott, elveszett, máshol el lett adva / nem felelt meg a leírásnak

A sikertelen tranzakciók értékelésével, azok súlyát mérlegelve pontszámot rendelünk annak a felhasználónak a fiókjához, akinek a mulasztásából nem teljesülhetett az adásvétel. Ez a pontszám megkönnyíti a rendszer számára, hogy kiszűrje azokat a felhasználókat, akik nem veszik figyelembe a Galéria Savaria szabályait és irányelveit és ezzel bosszúságot vagy csalódást okoznak a többi felhasználónak. Tudjon meg többet, hogy hogyan kerülheti el fiókjának korlátozását eladóként, illetve vásárlóként.

Egy sikertelen adásvételnél csak annak a felhasználónak az adatlapján jelenik meg a sikertelen tranzakcióhoz kapcsolódó értékelés, amelyik fél mulasztásából nem jött létre az adásvétel. Így a vétlen fél pozitív értékeléseinek összképét nem fogja rontani a sikertelen tranzakció.

Sikertelennek jelölt adásvételt a másik fél már nem tud értékelni. Ehelyett, ha a másik fél szerint jogtalan vagy valótlan az értékelés, felülvizsgálatot kérhet.

Ésszerű okokból sikertelen értékelést legalább a vásárlás időpontjától számított 3 nap után lehet adni.

Sikertelen tranzakció után a Galéria Savaria nem számít fel jutalékot, ugyanakkor ehhez vagy az eladónak vagy a vásárlónak a vásárlástól számított 21 napon belül értékelnie kell az adásvételt. Értékelés hiányában 21 nap után automatikusan felszámításra kerül a jutalék. Bővebben

Tudjon meg többet arról, hogy milyen hatásai lehetnek a sikertelen tranzakcióknak a szabálysértő felhasználó fiókjára és hogy mik az új értékelési rendszer előnyei a korábbival szemben.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak