Vissza

Értékelés kiváltása tranzakció törléssel

Fontosnak tartjuk, hogy a vevők pozitív vásárlói élménnyel gazdagodjanak, ha a Galéria Savaria online piacterén vásárolnak. Ez az eladók érdeke is, hiszen így lesz egy vásárlóból visszatérő vevő. Emiatt olyan értékelési rendszert dolgoztunk ki, amely figyelemmel kíséri az eladók teljesítményét.

Ha egy a tranzakció az eladó mulasztásából nem valósulhatott meg, az eladó két lehetőség közül választhat.

  1. Sikertelen értékelést adhat, amellyel naplózzuk a sikertelenség okát
  2. Törölheti a tranzakciót, amellyel kiváltja a sikertelen értékelést

Tranzakció törlése esetén az eladó adatlapján nem jelenik meg a sikertelen tranzakciós jelzés, illetve nem rögzítjük a sikertelen adásvételért járó hibapontot.

Ugyanakkor, a tranzakció törlése a jutalék felszámításával együtt jár. Ezzel szeretnénk megadni a lehetőséget az eladóknak, hogy “hibapont" nélkül értékesítsék tovább termékeit, de szeretnénk arra is ösztönözni, hogy a jövőben ne okozzanak csalódást vásárlójuknak.

Hogyan törölhetem a tranzakciót eladóként?

  1. Kattintson az Eladott termékeim oldalra
  2. A törölni kívánt tranzakciónál kattintson a További opciók menüre és válassza a Tranzakció értékelése opciót
  3. Válassza a nem opciót a Létrejött a tranzakció kérdésnél
  4. Jelölje meg a sikertelenség okát, a tranzakció törlése opció ezen opciók valamelyikénél érhető el:  A termék meghibásodott / elveszett / máshol eladvaMás okok miatt nem jött létre az adásvétel
  5. Kattintson a Tranzakció törlése gombra és erősítse meg a törlést

1 Ft-ról indított aukció tranzakciója nem törölhető.

Létrejött, de problémás adásvétel esetén nem használható a törlés funkció. Ha az eladó ilyen esetben törli a tranzakciót, az adásvétel visszaállításra kerül.

Egy naptári évben 3 alkalommal használható a funkció.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak