Vissza

Vásárló miatt meghiúsuló adásvételek

Fontosnak tartjuk, hogy online piacterünk felhasználójaként szabályzatunkat és irányelveinket figyelembe véve vásároljon.

Olyan eladási és vásárlási felületet szeretnénk biztosítani közösségünknek, amelyet a felhasználók szeretnek és ahol örömmel üzletelnek.

Az alábbiakban összegyűjtöttük, hogy vásárlóként mire kell ügyelnie, hogy elkerülje hogy az ön hibájából hiúsuljon meg egy adásvétel.

A vásárló nem jelentkezik / nem fizeti ki a terméket / halogatja az átvételt

Ha egy vásárló a megvásárolt termékért végül nem jelentkezik, és megalapozott indok nélkül eláll a vásárlástól, azzal alapvető vásárlói kötelességének nem tesz eleget. Bosszantó, ha egy vevő megvásárolja a terméket, de végül nem jelentkezik érte.

Vásárlóként fontos tudnia, hogy a Galéria Savaria nem egy hagyományos apróhirdetési oldal, amelynek funkciója kimerül abban, hogy az eladók meghirdethetik eladó tárgyaikat. A felhasználók a Galéria Savarián kötött adásvételekről visszajelzést írnak, amelyek a felhasználói adatlapon jelennek meg. Bővebben az értékelésekről

Az eladók korlátozhatják a vásárlást azon felhasználók számára, akik nem vettek át megvásárolt tételt. Ezért is javasoljuk, hogy csak abban az esetben vásároljon meg egy tárgyat, ha azt valóban át is veszi. Máskülönben előfordulhat, hogy a jövőben nem tud megvásárolni egy kiszemelt terméket.

A Galéria Savaria vásárlójaként arra kérjük, hogy:

  • csak abban az esetben vásárolja meg a terméket, ha azt záros határidőn belül ki tudja fizetni, illetve át tudja venni
  • ha egyéb teendői miatt később tudja teljesíteni az adásvételt, vásárlás előtt mindenképpen vegye fel a kapcsolatot az eladóval, hogy ezt pontosíthassák

Nem tetszik a termék, meggondolta magát

Online piacterünk minden lehetőség adott arra, hogy vásárlás előtt valamennyi felmerülő kérdést tisztázzon az eladóval. Kérdezhet a termékkel kapcsolatban, és pontosíthatják a fizetési és szállítási feltételeket is, illetve további képek feltöltésére vagy üzenetben történő csatolására kérheti az eladót.

A Galéria Savaria vásárlójaként arra kérjük, hogy:

  • ha bármilyen kérdése van, még vásárlás előtt érdeklődjön az eladónál
  • tájékozódjon arról, hogy az eladó milyen fizetési és szállítási feltételeket vállal

A sikertelen tranzakció értékelése során az értékelő félnek meg kell jelölnie a sikertelenség okát. Ha vásárlóként nem tudja teljesíteni az adásvételt, az értékelés során rendszerünk naplózza, hogy a vásárló mulasztásából hiúsult meg az adásvétel.

A naplózással sikertelen tranzakciós jelzést rögzítünk a vásárló adatlapjához és a sikertelenség okához mérten sikertelen tranzakciós pontszámot rendelünk a fiókjához.

Mivel ez az értékelés mindenki számára publikus, ezt a többiek is látni fogják az adatlapján.

Ha értékelési rendszerünk értelmezése szerint egy vásárló miatt meghatározott időtartamon belül több alkalommal is meghiúsult az adásvétel, - különösen magasabb értékű tranzakciók esetén - illetve sikertelen tranzakciói miatt kapott pontszáma meghaladja a küszöbértéket, abban az esetben fiókját korlátozzuk, amely új regisztráció indítását sem teszi lehetővé.

A sikertelen tranzakciós pontszám arra is alkalmas lesz, hogy az eladók meghatározzák, hogy kik számára engedélyezik a vásárlást.
Az eladók át nem vett termékek száma alapján is korlátozhatják a vásárlást. Bővebben a vásárlói követelmények beállításáról.

Sajnálattal vesszük, ha egy felhasználótól meg kell válnunk. Azonban online piactérként az a célunk, hogy minél több sikeres adásvételhez segítsük eladóinkat és vásárlóinkat. Ha egy vásárló nem tud azonosulni a Galéria Savaria szemléleteivel és irányelveivel, sajnos a jövőben nem tudjuk biztosítani számára oldalunk szolgáltatásait.

Tudjon meg többet az eladók miatt meghiúsuló adásvételekről.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak