Vásárló miatt meghiúsuló adásvételek
Fontosnak tartjuk, hogy online piacterünk felhasználójaként szabályzatunkat és irányelveinket figyelembe véve vásároljon.
Olyan eladási és vásárlási felületet szeretnénk biztosítani közösségünknek, amelyet a felhasználók szeretnek és ahol örömmel üzletelnek.
Az alábbiakban összegyűjtöttük, hogy vásárlóként mire kell ügyelnie, hogy elkerülje hogy az ön hibájából hiúsuljon meg egy adásvétel.
A vásárló nem jelentkezik / nem fizeti ki a terméket / halogatja az átvételt
Ha egy vásárló a megvásárolt termékért végül nem jelentkezik, és megalapozott indok nélkül eláll a vásárlástól, azzal alapvető vásárlói kötelességének nem tesz eleget. Bosszantó, ha egy vevő megvásárolja a terméket, de végül nem jelentkezik érte.
Vásárlóként fontos tudnia, hogy a Galéria Savaria nem egy hagyományos apróhirdetési oldal, amelynek funkciója kimerül abban, hogy az eladók meghirdethetik eladó tárgyaikat. A felhasználók a Galéria Savarián kötött adásvételekről visszajelzést írnak, amelyek a felhasználói adatlapon jelennek meg. Bővebben az értékelésekről
A Galéria Savaria vásárlójaként arra kérjük, hogy:
- csak abban az esetben vásárolja meg a terméket, ha azt záros határidőn belül ki tudja fizetni, illetve át tudja venni
- ha egyéb teendői miatt később tudja teljesíteni az adásvételt, vásárlás előtt mindenképpen vegye fel a kapcsolatot az eladóval, hogy ezt pontosíthassák
Nem tetszik a termék, meggondolta magát
Online piacterünk minden lehetőség adott arra, hogy vásárlás előtt valamennyi felmerülő kérdést tisztázzon az eladóval. Kérdezhet a termékkel kapcsolatban, és pontosíthatják a fizetési és szállítási feltételeket is, illetve további képek feltöltésére vagy üzenetben történő csatolására kérheti az eladót.
A Galéria Savaria vásárlójaként arra kérjük, hogy:
- ha bármilyen kérdése van, még vásárlás előtt érdeklődjön az eladónál
- tájékozódjon arról, hogy az eladó milyen fizetési és szállítási feltételeket vállal
A sikertelen tranzakció értékelése során az értékelő félnek meg kell jelölnie a sikertelenség okát. Ha vásárlóként nem tudja teljesíteni az adásvételt, az értékelés során rendszerünk naplózza, hogy a vásárló mulasztásából hiúsult meg az adásvétel.
A naplózással sikertelen tranzakciós jelzést rögzítünk a vásárló adatlapjához és a sikertelenség okához mérten sikertelen tranzakciós pontszámot rendelünk a fiókjához.
Mivel ez az értékelés mindenki számára publikus, ezt a többiek is látni fogják az adatlapján.
Sajnálattal vesszük, ha egy felhasználótól meg kell válnunk. Azonban online piactérként az a célunk, hogy minél több sikeres adásvételhez segítsük eladóinkat és vásárlóinkat. Ha egy vásárló nem tud azonosulni a Galéria Savaria szemléleteivel és irányelveivel, sajnos a jövőben nem tudjuk biztosítani számára oldalunk szolgáltatásait.
Tudjon meg többet az eladók miatt meghiúsuló adásvételekről.