Vissza

Eladóként miért csak pozitív értékelést adhatok sikeres adásvétel esetén?

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a Galéria Savarián leadott értékelések valós képet mutassanak a közösség tagjairól. Emiatt különösen fontos, hogy biztosítsuk annak a feltételeit, hogy a felhasználók a valóságnak megfelelő értékeléseket adjanak az adásvételekkel kapcsolatban. Ha torz, valótlan képet adnak az értékelések egy felhasználóról, a szabálytalan felhasználókat kiszűrő rendszer sem működhet hatékonyan.

Egy adásvétel során a vásárlónak egyetlen feladata van: kifizetni a terméket. Ha ez megtörtént, a vevő teljesítette vásárlói kötelezettségét. Ha ezt nem teszi meg, az adásvétel sikertelen, azaz az eladónak nem sikeresként, hanem sikertelenként szükséges értékelnie az adásvételt.

Ellenkező esetben az eladó eszközként használhatná a semleges, illetve negatív értékelést arra az esetre, ha a vevő jogosan nem pozitív minősítéssel értékelné a vele kötött adásvételt.

Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett a vásárlóval?
Ha az adásvétel nem jött létre, azt jelezze a tranzakció sikertelenként történő értékelésével, amelynek során lehetősége van megjelölni a sikertelenség okát. Ha úgy véli, hogy a vásárló súlyosan megsértette a Galéria Savaria irányelveit, szabályait kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak