Vissza

Termék elérhetőségére vonatkozó irányelv

Előfordul, hogy egy eladó egyidejűleg több helyen is hirdeti a termékeit, de ez nem ronthatja a Galéria Savaria megítélését a vásárlók szemében. Ha az érdeklődők "itt felejtett" hirdetésekkel találkoznak vagy nem kapják meg a megvásárolt terméket, az a Galéria Savariára és így valamennyi eladóra rossz fényt vet.

Dönthet úgy, hogy a termékét máshol is hirdeti, ezt a szabályzatunk nem tiltja. Ugyanakkor a szabályzatunk alábbi 2 pontjára szeretnénk felhívni a figyelmet:

  • Olyan tárgyat hirdethet meg, amelyet vásárlás esetén át tud adni a vevőnek
  • Ha máshol már eladta a termékét, a Galéria Savariáról törölje a hirdetést

Megértjük, hogy lehetnek egyedi esetek (egy termék elveszhet, megsérülhet, máshol értékesítheti stb.), de azzal hogy az eladó a hirdetésben előzetesen kilátásba helyezi, hogy nem biztos, hogy a terméket át tudja adni, azt az üzenetet továbbíthatja a vevő felé, hogy nem törekszik arra, hogy kínálatát naprakészen tartsa.

Annak érdekében, hogy a fenti irányelveknek eladóink eleget tudjanak tenni és ne a vevők üzenetére támaszkodjanak termékeik karbantartását illetően, nem tesszük lehetővé a tárgy elérhetőségét megkérdőjelező felhívások megjelenítését.

Tapasztalataink és vásárlói visszajelzések is azt támasztják alá, hogy az érdeklődők egyébként sem veszik figyelembe az erre irányuló felhívásokat.

Példa egy vevői visszajelzésre:
Ha látok fent egy nekem tetsző tárgyat, nyilván nem fogok levelet írni, hogy meg van-e még, majd várni órákat, vagy napokat a válaszra, és reménykedni, hogy más nem üti le, és viszi el előttem. Ha felteszi egy ilyen piacra, akkor vállalja, hogy nyilvántartja termékeit és időben frissíti oldalát.

A fenti példa is mutatja, hogy a Galéria Savaria nem alkalmas platform egy ilyen felhívás megjelenítésére. Ezért is kérjük eladóinkat arra, hogy kínálatukat igyekezzenek naprakészen tartani.

Oldalunkon díjmentesen tölthetők fel a fix áron meghirdetett termékek és 12 hónapig maradnak elérhetőek az oldalon. Ha a Galéria Savaria irányelveinek nem tud eleget tenni, fontolja meg hogy kínálatát olyan termékszámra csökkenti online piacterünkön, amelynek karbantartását még el tudja látni.

Online piactérként az a célunk, hogy az eladókat és a vásárlókat minél több sikeres adásvételhez segítsük. Ha a vásárlást követően kiderül, hogy a meghirdetett termék már elkelt és az eladó nem tudja átadni a tárgyat, abban az esetben online piacterünk alapvető működése és hitelessége kérdőjeleződik meg a vásárlókban. Ez azt eredményezi, hogy a jövőben a vásárlók fenntartásokkal vásárolnak a Galéria Savarián.

Fontosnak tartjuk, hogy a felhasználóinknak igényes, színvonalas szolgáltatást tudjunk biztosítani. Nem szeretnénk, hogy ha a Galéria Savaria színvonaltalan apróhirdetési felületté válna, ahol a vásárlók olyan hirdetésekkel találkozhatnak, amelyek már nem aktuálisak.

Irányelvünk szerint ha a vásárlás esetén az eladó nem tudja átadni a tárgyat, az az eladó mulasztásának tekinthető és sikertelen értékelésként megjelenik a felhasználói profilján, amely akár az eladói státusz elvesztését is eredményezheti.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak