Vissza

Ki kezdeményezi a kapcsolatfelvételt?

Ez mindig a tranzakcióban részt vevő felhasználóktól függ, bár internetes vásárlás során általában a vásárló veszi fel a kapcsolatot az eladóval. Ha a vásárlótól nem érkezik megkeresés 24 órán belül, vegye fel Ön a kapcsolatot a felhasználóval. A kommunikáció hiánya bizonytalanságot kelthet a felhasználókban, ezért fontos, hogy a vásárlást követően a tranzakcióban részt vevő felek rövid időn belül felvegyék egymással a kapcsolatot.

Miután a Galéria Savaria rendszerén keresztül megtörtént a vásárlás, a partnerek az 'Adásvétel részletei' oldalon megtalálhatják az áru átadásához, átvételéhez szükséges adatokat. Itt egy kattintással fel is veheti a kapcsolatot a felhasználóval és ún. tranzakciós beszélgetést indítva, bármilyen további lényeges információt megoszthatnak egymással, illetve pontosíthatják a megvásárolt termék kifizetésének és átvételének részleteit.

Amennyiben szükségesnek látja, vásárlást követően lekérheti a partner további elérhetőségét (e-mail cím, telefonszám). Ezt az eladott termékeim oldalon teheti meg a További opciók lenyíló menüre kattintva.
Ugyanakkor azt javasoljuk, hogy vásárlást követően a tranzakció lebonyolításának részleteit a Galéria Savaria biztonságos üzenetrendszerén keresztül beszélje meg partnerével. Így nemcsak hogy egy helyen találja meg a tranzakcióval kapcsolatos levélváltásokat, de ha esetleg a tranzakció lebonyolítása során nehézségekbe ütközik, ügyfélszolgálatunk a segítségére lehet.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak