Vissza

Hogyan működik a számlázás és fizetés?

A Galéria Savaria díjköteles szolgáltatásait és azok árait a díjtáblázatban tekintheti meg. Ezek a díjtételek az eladókra vonatkoznak, a vásárlók számára ingyenes a Galéria Savaria használata.
A Galéria Savaria rendszere nyilvántartást vezet az eladó által igénybe vett díjköteles szolgáltatásokról, illetve a sikeres eladások után felszámolt jutalékokról.
Az eladó a számlázandó tételek oldalra kattintva találja meg azokat a díjtételeket, amelyek a Galéria Savaria nyilvántartásában szerepelnek és a következő számlázás során kerülnek kiszámlázásra. Tudjon meg többet arról, hogyan történik a jutalék felszámítása.

A számlázás automatikusan, havonta egy alkalommal történik akkor, ha az eladó nyilvántartásában szereplő díjtételek összege meghaladja az 1000 HUF-ot, illetve hitelesített státusszal rendelkező eladók esetén az 5 USD-t. Ettől az összeghatártól, illetve a számla kiállításának gyakoriságától különböző esetekben eltérhetünk. Ilyen eset például az, ha rendszerünk első alkalommal számláz Önnek.
A Galéria Savaria csak elektronikus számlát állít ki. A számla kiállításáról a saját felhasználói felületén és e-mailben értesítjük. A fizetett számláit a fizetett számlák oldalon tekintheti meg, ahol lehetősége van megtekinteni a számla részletezését, valamint letölteni a számlát pdf formátumban.

A Galéria Savaria nem tart fent egyéni bankszámlaszámokat az eladók számára, ezért a számla rendezése során nincs lehetőség nagyobb összeg befizetésére. Ha szeretné kényelmesebbé tenni a fizetés folyamatát, lehetősége van előre feltölteni az egyenlegét. Tudjon meg többet az egyenlegfeltöltésről.

A számla befizetését az aktuális pénzügyeim oldalon tudja elvégezni, ehhez kattintson a számla melletti befizetés opcióra. Amennyiben egyszerre több számlát kíván rendezni, jelölje ki a befizetendő számlákat és kattintson a Kijelöltek befizetése gombra. A következő oldalra lépve kiválaszthatja az Ön számára legkényelmesebb fizetési opciót.

A számlájának befizetéséhez több fizetési opciót is biztosítunk, amelyek a felhasználói státuszától függően eltérhetnek:

Hitelesített státusszal rendelkező eladók:
- bankkártyás fizetés
- PayPal

Eladók, akik nem rendelkeznek hitelesített státusszal:
- bankkártyás fizetés
- PayPal
- banki utalás

A külföldi bankszámlaszámról történő utalást nem támogatjuk. Amennyiben a felhasználó nem magyar számlaszámmal rendelkezik, ebben az esetben csak bankkártyával vagy PayPal-lal van lehetősége rendezni a számláját.

A Galéria Savariánál a kényelmes, könnyen kezelhető funkciók és szolgáltatások hívei vagyunk, ezért folyamatosan keressük annak lehetőségét, hogy a technológiai újítások révén még egyszerűbb és kényelmesebb megoldásokkal álljunk felhasználóink rendelkezésére. Ezért nem támogatjuk a csekkes befizetést, valamint a banki készpénzbefizetést és a postai, telepített utalványon történő számlabefizetést.

A fent említett fizetési opciók közül elsősorban a bankkártyás fizetést, illetve a PayPal-on keresztül történő számlafizetést támogatjuk. Amellett, hogy ezen befizetési opciók lehetővé teszik a számla otthonról történő kényelmes, gyors befizetését, a használatuk díjmentes és segítségükkel az Ön által befizetett számla automatikusan, a befizetéssel egyidőben jóváírásra kerül.
Az internetes banki felületek szintén kényelmessé teszik a banki utalással történő fizetést, de a bankkártyás és PayPal fizetési opciók hatékonyságával nem veszi fel a versenyt és az azonnali számlajóváírást sem teszi lehetővé.

A számla befizetésére 10 nap áll rendelkezésre. A 9. napon rendszerünk emlékeztető e-mailt küld, amely jelzi, hogy a számla fizetési határideje a következő napon lejár.
Amennyiben a számla nem kerül rendezésre, rendszerünk folyamatosan korlátozza a felhasználó böngészési élményét, majd letiltja a felhasználói funkciókat:

- a fizetési határidőt követő napon minden oldalon felugró értesítő ablak emlékezteti a számla befizetésére
- a fizetési határidőt követő nap + 5. napon nem veheti igénybe az eladói szolgáltatásokat
- a fizetési határidőt követő nap + 10. napon kizárólag a pénzügyek oldalt érheti el
- a fizetési határidőt követő nap + 20. napon a feltöltött termékei lejárt státuszba kerülnek és nem jelennek meg a publikus oldalon

A fenti korlátozások mellett, amennyiben a számla a fizetési határidőt követően kerül rendezésre, a késedelmes fizetés befolyásolja a felhasználó által feltöltött termékek jövőbeli megjelenítésének pozícióját, valamint kizárólag előre feltöltött gyűjtőszámlával lesz lehetősége használni a Galéria Savaria szolgáltatásait.

Ha a tartozás kiegyenlítése a számla kiállításától számított 45. napon sem történik meg, a Galéria Savaria a megadott elérhetőségek valamelyikén felszólítást küld havi rendszerességgel, amelynek díját (300 HUF/felszólítás vagy hitelesített eladók számára 1.5 USD/felszólítás) a késedelmi kamattal egyetemben a felhasználó következő számlájában számítjuk fel. Utolsó lépésként a Galéria Savaria az Általános Felhasználási Feltételek értelmében átadja a tartozást a követeléskezelő partnerének.
A követelésbehajtás költségei a számlatartozással rendelkező felhasználót terhelik. A követelésre átadott összeget kizárólag a követeléskezelőnek lehet megtéríteni. A kintlévőség behajtásának eredménytelensége esetén a Galéria Savaria bírósági úton érvényesítheti követelését.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak