Termékek
Összes kategóriában
részletes keresés

MAX PAPART (Francia művész: sz. 1911-1994) "III. Bohóc", 1981 Eredeti, kézzel aláírt

Mourlot kiadói pecséttel (dombornyomott) +vízjel

199.000 HUF 688.96 USD

Garancia: 30 nap  
Termék információk
Feltöltés ideje: 2021. június 08.
Termékkód: 3430752
Megtekintések: 14
Megfigyelők: 4
Ajánlatok: 0 ajánlat
Eladó adatai
 

zoro62 (121)  
BUDAPEST

Hitelesített felhasználó

Válaszadás: 100%-ban, 3 óra alatt
Pozitív értékelések: 99.11%
Utolsó belépés: Ma, 20:06
Regisztráció: 2020. február 21.
Az eladó eredetiként jelölte meg az alkotást, amelyre 30 nap pénzvisszafizetési garanciát vállal. Az eladó állítása szerint az eredetiséget szakértő is megerősítette.
Téma:egyéb téma
Technika:egyéb
Stílus:kubista
Hordozó:papír
Legnagyobb méret:nagy (80 cm-től)
Szignó:szignózott
Állapot:hibátlan
Eredetiség:eredeti
Pénzvisszafizetési garancia az eredetiségre:igen
Eredetiségét szakértő megerősítette?:igen

MAX PAPPART (Francia művész: sz. 1911-1994) "III. Bohóc",

Művész által kézzel aláírva (lásd j.l)

Példányszám:89/135

Kiadás éve:1981

Kiadó:Mourlot , kiadói pecséttel (dombornyomott)lásd táblán balra lent!

Hordozó:Japán kézzel merített művész papír (lásd vízjel táblán balra lent)

Mérete:100 x130 cm.

Értéke alatt!árulom

Francia galériákban 800-1100 Euró áron értékesítik!

A művész munkáját világszerte számos jelentős modern művészeti múzeum képviseli, többek között: San Diego Múzeum; San Diego Képzőművészeti Galéria; Új-Mexikói Múzeum; Főnixi Művészeti Múzeum; Modern Művészetek Múzeuma, Miami; Musée d'Art Moderne de la Ville de Paris; Musée National d'Art Moderne, Párizs; Modern Művészetek Múzeuma, Eilat; Boras Művészeti Múzeum, Svédország; Nemzeti Galéria, London .

Max Papart híressé vált rendkívül idioszinkratikus stílusáról, amely a kubizmus szürreális Pop Art-értelmezése. Papart stílusának osztályozása korántsem egységes, és drámai módon változik, kezdve a „kubizmus örökösének” való kinevezéstől a radikális abszurdistákkal való társulásokig, például Enrico Baj. De a kategorizálás állandó megfoghatatlansága alapvető munkája költői jellege szempontjából.

A Marseille-ben született Papart kicsi korától kezdve folyamatosan rajzolt, és annak ellenére, hogy édesanyja kétségbeesetten igyekezett meggyőzni arról, hogy a csirketenyésztővé válás sokkal jövedelmezőbb hivatás, mint művész lenni, 1935-ben Párizsba ment és részt vett az École du Louvre-ban. A következő évben már kiállított a Salon des Indépendants-ban, majd később a Salon de Mai és a Salon des Comparaisons kiállításokon is kiállított. A háború alatt visszatért Marseille-be, és az Auzias Akadémián tanult, miközben harcolt a francia ellenállással és végül segített a város felszabadításában. Kezdett elmerülni a művészi közösségben, és kapcsolatba került Tal-Coat, Masson és Calmettes társaságokkal. 1946-ban André Maurice tulajdonában volt a Marseille-i Galerie Sébire-ben az első önálló kiállítása. Hamarosan a Galerie Paul Hervieu-ban is kiállított, ahol megismerkedett Atlannal, Boumeesterrel és Goetzzel; valamint Galerie da Silva Marchanddal, Gleizes és Gruberrel.

1950-ben egy inspiráló olaszországi utazást követően úgy döntött, hogy visszatér Párizsba, és csatlakozik a Puteaux régió avantgárd művészeinek csoportjához, amelybe Villon, Goetz és Boumeester is beletartozott. Ekkor már hírnevet szerzett, és sok kritikai elismerést és díjat kapott, köztük a Prix de l'Union Méditerranéenne pour l'Art Moderne, 1948; Lauréat Prix Hallmark, 1949; Prix de la Critique, 1950; Prix de la Jeune Peintre Párizs, 1950; Lauréat de la Biennale de Peinture, Menton, 1951. Ő is a híres gyűjtő, Camille Renault védnöksége alá került. 1953-ban nagy önálló kiállítást tartott a Monique de Groote-ban, a következő évben pedig a Galerie Paul Pétridès-ben kezdett kiállítani, valamint részt vett a Galerie Charpentier-ben rendezett éves École de Paris kiállításokon, amelyet Raymond Nacenta gondozott. Az 1950-es évek végére Papart munkája egyértelműen elvontabbá vált, és olyan sokféle kultúra hatásait vezette be, mint az égei-tengeri és az azték, és az 1960-as és 1970-es évek során tovább folytatja kifinomult személyes esztétikájának fejlesztését, miközben nemzetközi hírnevet szerez. Ebben az időszakban széles körben kiállított az egész világon, többek között: 1965 Berlin; 1967 Svédország; 1969 Olaszország, San Francisco; 1972 Svédország, Kanada, New York, Róma; 1973 Brüsszel, Antwerpen, Róma, Genf, Bázel, Mexikó; 1975 Svédország; 1976 New York, Svédország. 1971-ben megkapta első retrospektíváját a Musée Saint-Ouen-ban, és újabb retrospektívákat szerveztek Nizzában és Párizsban 1991-ben.


Garanciális feltételek

Garancia: 30 nap  

Fizetési opciók

Banki előre utalás
Készpénz

Szállítási opciók

Szállítás innen: Magyarország
Személyes átvételBudapest
Postázás törékenyként3500 HUF
Külföldi szállítás
Európai Unión belül12500 HUF
Bárhova14500 HUF


Mások ezeket keresték még