MAX PAPART (Francia művész: sz. 1911-1994) "III. Bohóc", 1981 Eredeti, kézzel aláírt Litográfia

Mourlot kiadói pecséttel (dombornyomott) +vízjel

109.000 HUF 255.89 USD

Garancia: 30 nap  
Termék információk
Feltöltés ideje: 2022. szeptember 20.
Termékkód: 3430752
Megtekintések: 82
Megfigyelők: 5
Ajánlatok: 0 ajánlat
Eladó adatai

zoro62 (233)  
BUDAPEST

Hitelesített felhasználó

Gyorsan válaszol az üzenetekre
Pozitív értékelések: 100%
Utolsó belépés: Ma, 19:36
Regisztráció: 2020. február 21.
Miért választják a vásárlók a Galéria Savariát?
Tudja meg, milyen lépésekkel tesszük biztonságosabbá és kényelmesebbé online piacterünk használatát. Részletek
Az eladó eredetiként jelölte meg az alkotást, amelyre 30 nap pénzvisszafizetési garanciát vállal. Az eladó állítása szerint az eredetiséget szakértő is megerősítette.
Téma:egyéb téma
Technika:egyéb
Stílus:kubista
Hordozó:papír
Legnagyobb méret:nagy (80 cm-től)
Szignó:szignózott
Állapot:hibátlan
Eredetiség:eredeti
Pénzvisszafizetési garancia az eredetiségre:igen
Eredetiségét szakértő megerősítette?:igen

Angol fordítás elérhető

MAX PAPPART (Francia művész: sz. 1911-1994) "III. Bohóc",

Művész által kézzel aláírva (lásd j.l), Hátulján szintén jelezve.

Példányszám:89/135

Kiadás éve:1981

Kiadó:Mourlot , kiadói pecséttel (dombornyomott)lásd táblán balra lent!

Hordozó:Japán kézzel merített művész papír (lásd vízjel táblán balra lent)

Galéria keretben paszpartuval mérete:69 x 86 cm.

HIBÁTLAN.

Sajnos nem sikerült minden esetbe a visszatükröződéseket elkerülnöm.

Értéke alatt!árulom /lásd utolsó előtti fotó/

A művész munkáját világszerte számos jelentős modern művészeti múzeum képviseli, többek között: San Diego Múzeum; San Diego Képzőművészeti Galéria; Új-Mexikói Múzeum; Főnixi Művészeti Múzeum; Modern Művészetek Múzeuma, Miami; Musée d'Art Moderne de la Ville de Paris; Musée National d'Art Moderne, Párizs; Modern Művészetek Múzeuma, Eilat; Boras Művészeti Múzeum, Svédország; Nemzeti Galéria, London .

Max Papart híressé vált rendkívül idioszinkratikus stílusáról, amely a kubizmus szürreális Pop Art-értelmezése. Papart stílusának osztályozása korántsem egységes, és drámai módon változik, kezdve a „kubizmus örökösének” való kinevezéstől a radikális abszurdistákkal való társulásokig, például Enrico Baj. De a kategorizálás állandó megfoghatatlansága alapvető munkája költői jellege szempontjából.

A Marseille-ben született Papart kicsi korától kezdve folyamatosan rajzolt, és annak ellenére, hogy édesanyja kétségbeesetten igyekezett meggyőzni arról, hogy a csirketenyésztővé válás sokkal jövedelmezőbb hivatás, mint művész lenni, 1935-ben Párizsba ment és részt vett az École du Louvre-ban. A következő évben már kiállított a Salon des Indépendants-ban, majd később a Salon de Mai és a Salon des Comparaisons kiállításokon is kiállított. A háború alatt visszatért Marseille-be, és az Auzias Akadémián tanult, miközben harcolt a francia ellenállással és végül segített a város felszabadításában. Kezdett elmerülni a művészi közösségben, és kapcsolatba került Tal-Coat, Masson és Calmettes társaságokkal. 1946-ban André Maurice tulajdonában volt a Marseille-i Galerie Sébire-ben az első önálló kiállítása. Hamarosan a Galerie Paul Hervieu-ban is kiállított, ahol megismerkedett Atlannal, Boumeesterrel és Goetzzel; valamint Galerie da Silva Marchanddal, Gleizes és Gruberrel.

1950-ben egy inspiráló olaszországi utazást követően úgy döntött, hogy visszatér Párizsba, és csatlakozik a Puteaux régió avantgárd művészeinek csoportjához, amelybe Villon, Goetz és Boumeester is beletartozott. Ekkor már hírnevet szerzett, és sok kritikai elismerést és díjat kapott, köztük a Prix de l'Union Méditerranéenne pour l'Art Moderne, 1948; Lauréat Prix Hallmark, 1949; Prix de la Critique, 1950; Prix de la Jeune Peintre Párizs, 1950; Lauréat de la Biennale de Peinture, Menton, 1951. Ő is a híres gyűjtő, Camille Renault védnöksége alá került. 1953-ban nagy önálló kiállítást tartott a Monique de Groote-ban, a következő évben pedig a Galerie Paul Pétridès-ben kezdett kiállítani, valamint részt vett a Galerie Charpentier-ben rendezett éves École de Paris kiállításokon, amelyet Raymond Nacenta gondozott. Az 1950-es évek végére Papart munkája egyértelműen elvontabbá vált, és olyan sokféle kultúra hatásait vezette be, mint az égei-tengeri és az azték, és az 1960-as és 1970-es évek során tovább folytatja kifinomult személyes esztétikájának fejlesztését, miközben nemzetközi hírnevet szerez. Ebben az időszakban széles körben kiállított az egész világon, többek között: 1965 Berlin; 1967 Svédország; 1969 Olaszország, San Francisco; 1972 Svédország, Kanada, New York, Róma; 1973 Brüsszel, Antwerpen, Róma, Genf, Bázel, Mexikó; 1975 Svédország; 1976 New York, Svédország. 1971-ben megkapta első retrospektíváját a Musée Saint-Ouen-ban, és újabb retrospektívákat szerveztek Nizzában és Párizsban 1991-ben.


Garanciális feltételek

Garancia: 30 nap  

Fizetési opciók

Banki előre utalás
Készpénz

Szállítási opciók

Szállítás innen: Magyarország
Feldolgozási idő: 1-2 munkanap
A feldolgozási idő megmutatja, hogy az eladónak a fizetéstől számítva mennyi időre van szüksége a tárgy becsomagolásához és feladásához. Ez alapján tájékozódhat a vevő, hogy a fizetést követően mikor várhatja a csomag feladását.
Személyes átvételBudapest
Postázás törékenyként4500 HUF
Külföldi szállítás
Európai Unión belül14500 HUF
Bárhova16500 HUF


Mások ezeket keresték még