0Z649 Judges : The New Forth Road Bridge


25.000 HUF 68.21 USD

Garancia: örökös  
Termék információk
Feltöltés ideje: 2023. december 05.
Termékkód: 2888439
Megtekintések: 82
Megfigyelők: 0
Ajánlatok: 0 ajánlat
Eladó adatai

antikvitasok (3014)    
BUDAPEST

Hitelesített felhasználó

Gyorsan válaszol az üzenetekre
Pozitív értékelések: 99.84%
Utolsó belépés: Ma, 17:04
Regisztráció: 2013. március 05.
Miért választják a vásárlók a Galéria Savariát?
Tudja meg, milyen lépésekkel tesszük biztonságosabbá és kényelmesebbé online piacterünk használatát. Részletek
Az eladó eredetiként jelölte meg az alkotást, amelyre örökös pénzvisszafizetési garanciát vállal. Az eladó állítása szerint az eredetiséget szakértő is megerősítette.
Téma:tájkép
Hordozó:papír
Szignó:szignózott
Eredetiség:eredeti
Pénzvisszafizetési garancia az eredetiségre:igen
Eredetiségét szakértő megerősítette?:igen

Papír grafit ceruzarajz, üveglap mögött, fenyő keretben. Jelezve jobbra lent: JUDGES Mű címe középen lent: THE NEW FORTH ROAD BRIDGE

Szélesség: 35.5 cm
Magasság: 29 cm
Súly: 0.745 kg
A kép mérete keret nélkül: 18 x 25 cm

Forth Road híd

Forth Road híd

Kilátás South Queensferry-ből

Koordináták56 ° 00′03 ″ é 03 ° 24′15 ″ Wkoordinátái: 56 ° 00′03 ″ é 03 ° 24′15 ″ ny.
hordoz

  • Gépjárművek ( A9000 út ) [a]
  • Kerékpárosok (1. nemzeti kerékpárút)
  • gyalogosok
  • Vezető nélküli buszok (próbaszolgálat , 2021-ig)

KeresztekForth of Forth
helyszínEdinburgh és Fife , Skócia
Hivatalos névForth Road híd
FenntartjaSkócia szállítása
JellemzőkTervezésFüggőhíd
Teljes hossz2,512 m (8,241 ft) [2]
Szélesség33 m (108 láb) kétsávos, kétsávos autópálya , két kerékpár- / gyalogút[2]
Magasság156 m (512 láb) [3]
Leghosszabb időtartam1,006 m (3,301 ft) [2]
Az alábbiak szerint44,3 m (145 láb) [2]
TörténelemÉpítette:Sir William Arrol & Co. , Cleveland Bridge & Engineering Company ésDorman Long
Nyitott1964. szeptember 4
StatisztikaNapi forgalom65 000 vpd (2012. évi adatok) [4]
díjIngyenes 2008. február 11-től

Forth Road híd

Forth Road híd

Térkép megjelenítése Edinburgh-banTérkép megjelenítéseMutasd az összeset

Forth Road Bridge egy függőhíd a kelet-közép- Skóciában. A híd 1964-ben nyílt meg, és abban az időben volt a világ leghosszabb függőhídja az Egyesült Államokon kívül. [5] A híd ível át a Firth of Forth összekötő Edinburgh , a South Queensferry , hogy Fife , a North Queensferry . Egy évszázados kompjárat váltotta fel a járművek, a kerékpárosok és a gyalogosok szállítására az egész Forth-en; A vasúti kereszteződéseket a közeli 1890-ben megnyílt Forth-híd hajtja végre.

A skót parlament 2008 februárjától a hídon történő autópályadíjak lebontásáról szavazott. [6] A szomszédos Queensferry kereszteződést 2017 augusztusában nyitották meg, hogy az M90-es autópálya a Forth- hegység mentén szálljon, helyettesítve a tervezési kapacitást meghaladó Forth Road-hídot. [7] A csúcspontján a Forth Road-híd napi 65 000 járművet szállított.

A Forth Road-híd később javítás és felújítás céljából bezárásra került. 2018 februárjában nyitotta meg újra, és ma már külön dedikált tömegközlekedési folyosónak nevezték ki, a buszoktól és a taxiktól eltérő gépjárművekhez való hozzáféréssel korlátozva; [a] A gyalogosok és a kerékpárosok továbbra is használhatják a hídot. [8] 2021-től vagy azt megelőzően a Stagecoach Fife az első járművezető nélküli buszpróbát hajtja végre az Egyesült Királyságban az utasok szállítására egy parkoló-útvonalon, amelynek fő része a Forth Road-híd. [9]

Történelem [ szerkesztés ]

Az első átkelést a híd helyén a 11. században Margaret , III . Malcolm király királynője hozta létre , aki kompjáratot alapított vallásos zarándokok Edinburgh-ből a Dunfermline-apátságba és a St. Andrews-ba történő szállítására . [10] Létrehozása Queensferry és Észak Queensferry kikötővárosaihoz vezetett, amelyek ma is fennmaradnak; az utaskomp szolgáltatás megszakítás nélkül folytatta több mint 800 éve. Már az 1740-es években javaslat volt a közúti keresztezésről, bár életképességét csak a Forth-híd 1890-es építése után vették figyelembe [11].

A kereszteződés fontosságát a járműforgalom szempontjából alátámasztották, amikor a Nagy-Britannia közúti számozási rendszerét az 1920-as években elkészítették. A tervezők azt kívánják, hogy az A9-es útszakasz az itt átkerüljön az Északi-partra , bár az a hajó, hogy ezen út részeként komp-kereszteződést nevezhessen , az A90-es számot jelöli ki. [12]

Az 1920-as és 1930-as években több közúti átkelés lobbizott, amikor az egyetlen jármű-átkelés egyetlen személy- és járműkomp volt. Sir William Denny az 1930-as években támogatta e szolgáltatás kibővítését, a London és az North Eastern Railway nevében két további kompot szállítva és üzemeltetve a közeli vasúti híd kiegészítésére. Sikereiknek köszönhetően az 1940-es és az 1950-es években még két komphoz csatlakoztak [13] , addigra a kompok évente 40 000 kereszteződést hajtottak végre, 1,5 millió utast és 800 000 járművet szállítva.

Design [ szerkesztés ]

Az akkori legújabb és a legközelebbi híd ível át a Forth (a Kincardine Bridge , 1936-ban épült), még mindig mintegy 15 mérföldre (24 km), felfelé irányuló, a felszökő kereslet útátjárónak között Edinburgh-ban és Fife [14] arra késztette a brit kormánylétrehozására a Forth Road Bridge vegyes bizottsága (FRBJB) az 1947-es parlamenti törvény által , amely a kompszolgáltatást felváltó új híd végrehajtásának felügyeletére irányul. [15]A két oldal hatóságai 1955-ben kivizsgálták és alternatív sémát készítettek a torkolat alatti alagútra. Ezt Maunsell-rendszerként ismerték, és előrejelzése szerint valamivel közelebb halad a vasúti hídhoz, mint a jelenlegi közúti hídhoz. A rendszert túl ambiciózusnak hagyták el, és ehelyett híd épült. [16]

Építés [ szerkesztés ]

Építés alatt 1962 júliusában

A végleges építési tervet 1958 februárjában fogadták el, és a munka szeptemberében kezdődött. [17] Mott, Hay és Anderson, valamint Freeman Fox és Partners elvégezték a tervezést és a Sir William Arrol & Co. , a Cleveland Bridge & Engineering Company és a Dorman Long 11,5 millió font összegű hídépítésének közös vállalkozását  a projekt összköltsége, beleértve a közúti összeköttetéseket és az átrendezéseket, 19,5 millió font volt. A rezidens tervezőmérnök John Alexander King Hamilton FRSE (1900–1982). 

Garanciális feltételek

Garancia: örökös  

Fizetési opciók

Banki előre utalás
Készpénz
Postai utánvétel
PayPal  

Szállítási opciók

Szállítás innen: Magyarország
Feldolgozási idő: 1-2 munkanap
A feldolgozási idő megmutatja, hogy az eladónak a fizetéstől számítva mennyi időre van szüksége a tárgy becsomagolásához és feladásához. Ez alapján tájékozódhat a vevő, hogy a fizetést követően mikor várhatja a csomag feladását.
Személyes átvételBudapest IX.
MPL - csomagautomata1900 HUF
MPL - házhozszállítás2200 HUF
PostaPont1900 HUF

Mások ezeket keresték még