Vissza

Mi a különbség a hagyományos és a tranzakciós üzenetváltás között?

A még eladó, nem megvásárolt termékkel kapcsolatban folytatott üzenetváltás hagyományos üzenetnek minősül. A felhasználó felteheti a termékkel kapcsolatban felmerülő kérdéseit, illetve tájékoztatást kérhet az eladótól a szállítás díjára, módjára, valamint a vásárlás esetén a fizetés módjára vonatkozóan.

Tranzakciós beszélgetésnek hívjuk azt az üzenetváltást, amely már egy megvásárolt termékkel kapcsolatban folyik. Miután megtörtént a vásárlás, tehát a vásárló a terméklapon található Megvásárolom gombra kattintva a Galéria Savaria szabályainak megfelelően megvásárolta a terméket, a partnerek úgy nevezett tranzakciós beszélgetést indíthatnak a Galéria Savaria által kiküldött értesítőn keresztül. A tranzakciós üzenetben részletekbe menően megbeszélhetik a megvásárolt termék átvételének, fizetésének részleteit.
Fontos azonban, hogy a tranzakciós beszélgetés csak a hozzá kapcsolódó megvásárolt termékről szólhat. Ha vásárlóként talál további olyan terméket az eladó kínálatában, amely elnyerte tetszését, abban az esetben az adott termék adatlapján érdeklődhet a termékről és csak vásárlást követően térhet rá a lebonyolítására vonatkozó részletekre.

Azt, hogy épp egy tranzakciós beszélgetésben vesz részt egyértelműen jelezzük Önnek és a partnerének. Itt olyan adatokat is megadhat, amely csak akkor lehetséges, ha megvásárolt termékkel kapcsolatban folyik a beszélgetés.

Amennyiben szükségesnek látja, vásárlást követően lekérheti a partner további elérhetőségét (név, e-mail cím, telefonszám). Ezt a megvásárolt termékeim oldalon teheti meg a További opciók lenyíló menüre kattintva.
Ugyanakkor azt javasoljuk, hogy vásárlást követően a tranzakció lebonyolításának részleteit a Galéria Savaria biztonságos üzenetrendszerén keresztül beszélje meg partnerével. Így nemcsak hogy egy helyen találja meg a tranzakcióval kapcsolatos levélváltásokat, de ha esetleg a tranzakció lebonyolítása során nehézségekbe ütközik, ügyfélszolgálatunk a segítségére lehet.
Mivel egy tranzakció lebonyolítására 21 nap áll rendelkezésre, ezért a tranzakciós beszélgetéshez az eladástól számított 45 napig írható új üzenet. Az eladástól számított 90 nap után a tranzakciós beszélgetés nem elérhető.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak