Philip Kotler: Marketing menedzsment


1.990 HUF 5.43 USD

Termék információk
Feltöltés ideje: 2024. január 25.
Termékkód: 5566473
Megtekintések: 93
Megfigyelők: 0
Ajánlatok: 0 ajánlat
Eladó adatai

gutenberghaz (39)   
Pest megye

Válaszadás: 100%-ban8 óra alatt
Pozitív értékelések: 97.22%
Utolsó belépés: Tegnap, 07:52
Regisztráció: 2023. február 17.
Miért választják a vásárlók a Galéria Savariát?
Tudja meg, milyen lépésekkel tesszük biztonságosabbá és kényelmesebbé online piacterünk használatát. Részletek
Állapot:
Kötés típusa:kemény kötés
Jellemző:illusztrált

Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 1998., 4. kiadás, fűzött kemény papírkötés, 875 oldal, 26 cm x 20 cm, fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.

Philip Kotler könyve alapmű mindazok számára, akik fejleszteni kívánják marketingismereteiket. A legkeresettebb marketingtankönyv Európában és Észak-Amerikában – a megelőző kiadások tapasztalatai alapján ugyanígy Magyarországon is – az ismeretanyag mélysége, a gyakorlati marketingproblémák megoldására irányuló szemlélete, és a kitűnő, olvasmányos stílusa miatt.

Tartalom

Előszó, A MARKETING MENEDZSMENT ÉRTELMEZÉSE: A marketing meghatározó szerepének értékelése a szervezet teljesítményében, Vevőelégedettség-építés minőséggel, szolgáltatással és értékkel, Piacorientált stratégiai tervezés, A MARKETING LEHETŐSÉGÉNEK ELEMZÉSE: A marketinginformáció-rendszer és a piaci kereslet mérése, A piaci környezet elemzése, A fogyasztói piac és a vásárlási magatartás elemzése, Az üzleti piacok és az üzleti vásárlók magatartásának elemzése, Versenyelemzés, Piacszegmentáció és célpiaci marketing, MARKETINGSTRATÉGIÁK KIDOLGOZÁSA: Kínálatdifferenciálás, és pozícionálás, Új termékek fejlesztése, Termékéletciklusok menedzselése, Piaci stratégiák piacvezető, -kihívó, -követő és -szegletekre specializált vállalatok számára, Nemzetközi marketingstratégiák, MARKETING PROGRAMOK TERVEZÉSE: Termékek, A szolgáltatóvállalkozások és a termékekhez kapcsolódó szolgáltatások menedzselése termékvonalak, márkák és csomagolás, Árstratégiák és árprogramok tervezése, A marketingcsatornák kiválasztása és irányítása, A kiskereskedelem, a nagykereskedelem és a piaci logisztika menendzselése, A reklámozás, a vásárlás ösztönzése és a public relations irányítása, Az eladószemélyzet tervezése és irányítása, Direkt és on-line marketing, A MARKETING ERŐFESZÍTÉSEK MENEDZSELÉSE: A marketing tevékenység szervezése, megvalósítása, értékelése és ellenőrzése, I. Függelék. A marketing-erőforrások hatékony elosztásának elmélete, II. Függelék. A kereslet-előrejelzés statisztikai módszerei, Tárgymutató.

Fizetési opciók

Banki előre utalás
Készpénz

Szállítási opciók

Szállítás innen: Magyarország
Feldolgozási idő: 1-3 munkanap
Személyes átvétel Budapest IV.
Postázás 1490 HUF
Külföldi szállítás
Az eladó ezt a terméket nem szállítja külföldre.

Mások ezeket keresték még