Philip Kotler: Marketing menedzsment
Feltöltés ideje: 2024. január 25. |
Termékkód: 5566473 |
Megtekintések: 104 |
Megfigyelők: 0 |
Ajánlatok: 0 ajánlat |
gutenberghaz (39)
Pest megye
Tudja meg, milyen lépésekkel tesszük biztonságosabbá és kényelmesebbé online piacterünk használatát. Részletek
Állapot: | jó |
Kötés típusa: | kemény kötés |
Jellemző: | illusztrált |
Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 1998., 4. kiadás, fűzött kemény papírkötés, 875 oldal, 26 cm x 20 cm, fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Philip Kotler könyve alapmű mindazok számára, akik fejleszteni kívánják marketingismereteiket. A legkeresettebb marketingtankönyv Európában és Észak-Amerikában – a megelőző kiadások tapasztalatai alapján ugyanígy Magyarországon is – az ismeretanyag mélysége, a gyakorlati marketingproblémák megoldására irányuló szemlélete, és a kitűnő, olvasmányos stílusa miatt.
Tartalom
Előszó, A MARKETING MENEDZSMENT ÉRTELMEZÉSE: A marketing meghatározó szerepének értékelése a szervezet teljesítményében, Vevőelégedettség-építés minőséggel, szolgáltatással és értékkel, Piacorientált stratégiai tervezés, A MARKETING LEHETŐSÉGÉNEK ELEMZÉSE: A marketinginformáció-rendszer és a piaci kereslet mérése, A piaci környezet elemzése, A fogyasztói piac és a vásárlási magatartás elemzése, Az üzleti piacok és az üzleti vásárlók magatartásának elemzése, Versenyelemzés, Piacszegmentáció és célpiaci marketing, MARKETINGSTRATÉGIÁK KIDOLGOZÁSA: Kínálatdifferenciálás, és pozícionálás, Új termékek fejlesztése, Termékéletciklusok menedzselése, Piaci stratégiák piacvezető, -kihívó, -követő és -szegletekre specializált vállalatok számára, Nemzetközi marketingstratégiák, MARKETING PROGRAMOK TERVEZÉSE: Termékek, A szolgáltatóvállalkozások és a termékekhez kapcsolódó szolgáltatások menedzselése termékvonalak, márkák és csomagolás, Árstratégiák és árprogramok tervezése, A marketingcsatornák kiválasztása és irányítása, A kiskereskedelem, a nagykereskedelem és a piaci logisztika menendzselése, A reklámozás, a vásárlás ösztönzése és a public relations irányítása, Az eladószemélyzet tervezése és irányítása, Direkt és on-line marketing, A MARKETING ERŐFESZÍTÉSEK MENEDZSELÉSE: A marketing tevékenység szervezése, megvalósítása, értékelése és ellenőrzése, I. Függelék. A marketing-erőforrások hatékony elosztásának elmélete, II. Függelék. A kereslet-előrejelzés statisztikai módszerei, Tárgymutató.
Fizetési opciók
Banki előre utalás |
Készpénz |
Szállítási opciók
Szállítás innen: Magyarország Feldolgozási idő: 1-3 munkanap |
|
Személyes átvétel | Budapest IV. |
Postázás | 1490 HUF |