Dedicated! How to trade in hospitality? - 1986 Ferenc András Börcsök-Mohács


1.500 HUF 4.13 USD

Guarantee: 1 year  
Item details
Listed: March 29, 2024
Item code: 5732599
Views: 31
Watchers: 0
Offers: 0 offers
Seller

aqua (2795)    
BUDAPEST

Very responsive to messages
Positive feedback: 100%
Last login: Today, 06:06
Member since: July 11, 2011
Why do buyers choose Galeria Savaria?
Learn more about the actions to make our online marketplace more secure and convenient. Details
Condition:perfect
Type of binding:hardcover
Features:signed

Hogyan kereskedjünk a vendéglátásban? - 1986 Börcsök András-Mohácsi Ferenc

"Szeretettel kedves tanítványomnak Mohácsi Ferenc 1987.I.6." dedikációval

Eladni? Kereskedni? Egymás mellé állítva a két fogalom külön-külön semmit sem mond, értelmezésük azonosul, az utóbbi években összefolyt, egy fogalommá vált. Bemegyünk egy üzletbe, kiválasztjuk a megvásárolni szándékozott árut (ha van), és fizetünk a pénztárnál. leülünk az étteremben, kapunk egy étlapot, választunk a kínált ételek közül (ha nincs kihúzva), elfogyasztjuk és fizetünk. Jó vagy rossz, egyre megy, máshol sem találunk mást. Pedig egészen más csak eladni, megint más kereskedni. Az eladás elosztás. Jól vagy rosszul, szebb vagy kevésbé szép környezetben, udvariasabb vagy kevésbé udvarias körülmények között. Mindig úgy, hogy az eladó és a vevő vagy vendég között egy évtizedek óta kialakult határvonal (úr) van, sőt az eladó az első, a vevő, a vendég a második helyre szorul. Megszoktuk.
Ez a könyv arra szeretne rámutatni, hogy az eddig kialakult eladó-vevő kapcsolatnak szükségszerűen meg kell változnia. Ahhoz, hogy a vevő valóban vevővé, a vendég a szó igazi értelmében vendéggé válhasson, a szakembereknek széles körű ismeretekre van szükségük. Megfelelő felkészüléssel elérhető, hogy a vendéglátásban minden a vendég érdekében történjen. Ő a meghatározó; a felszolgáló, az üzletvezető pedig a kiszolgáló. A jó, a szó valódi értelmében vett vendéglátó kereskedő, vállalkozó, aki alapos szaktudással, a vendéget mindig tiszteletben tartva, képes elérni az őt megillető tisztességes üzleti hasznot

Ez a könyv arra szeretne rámutatni, hogy az eddig kialakult eladó-vevő kapcsolatnak szükségszerűen meg kell változnia. Ahhoz, hogy a vevő valóban vevővé, a vendég a szó igazi értelmében vendéggé válhasson, a szakembereknek széles körű ismeretekre van szükségük.

Guarantee conditions

Guarantee: 1 year  

Payment options

Wire transfer in advance
Cash

Shipping options

Shipping from: Hungary
Processing time: 1-2 workdays
Local pickup Budapest
Mail 1350 HUF
Shipping abroad
Seller doesn't ship this item to your destination.

Others searched for these