SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
A termékeim átvételére Rádon van lehetőség - Vác mellett az M2-... Read morees második váci lehajtójánál az első falu, autóval könnyen megközelíthető.
Bár Pest megyei vagyok, de Budapestre nem kézbesítek személyesen termékeket.
Nincs üzletem - a tárgyakat raktárban, nem áttekinthetően tárolom, ezért kérem jelezze előre, mit szeretne megnézni.
TERMÉKLEÍRÁSOK / FOTÓK
A termékleírásoknál igyekszem precíz lenni - ha valami nem világos, nyugodtan kérdezhet. A meghirdetett termékek kivétel nélkül használtcikkek, ezért lehetnek hibáik.
A terméklapon fel nem tüntetett hibával vagy nem megfelelő állapotban érkező tárgyak esetén panasszal élhet, visszatérítést kérhet tőlem.
Arra azonban felhívnám figyelmét, hogy a tárgyakban kézbesítés közben esett kár megtérítése csak méltányossági alapon történik.
A tárgyakat bevilágítva, DSLR kamerával fényképezem - a fotókat pedig utólag szerkesztem is. Törekszem a színhelyességre, de más fényben és más kamerán - főleg telefonnal fotózva a tárgy más képet mutathat.
A tárgyak méretét 0,5 cm pontosságig adom meg általában, ezen kívül kerekíteni szoktam.
CSOMAGOLÁS / SZÁLLÍTÁS
A termékek gondosan csomagolva kerülnek postázásra, kemény kartondobozban, elszigetelve a doboz falától és egymástól is. (Újrahasznosított csomagolásban küldöm a tárgyakat, nem a legelegánsabb opció, de kérem nézze el a környezetbarát megoldás fejében, hogy reklámújságok között utazik a tárgy.)
A szállítás költsége minden esetben a vásárlót terheli.
Külföldre nem szállítok, csak magyarországi címre vállalok postázást.
SZÁMLA / VÁSÁRLÁS FELTÉTELEI
Mivel hivatásos kereskedő vagyok, a termékeimről minden esetben e-számlát állítok ki, melyre az Ön neve és lakcíme kerül fel és melyet e-mailben kap meg. A SZÁMLA KIÁLLÍTÁSA A VÁSÁRLÁS FELTÉTELE.
Számla nélkül nem forgalmazok semmit, ha nem szeretné, hogy nyoma legyen a vásárlásának, akkor más eladót kell keresnie!
A 2022. évi XIII. törvény a kisadózó vállalkozások tételes adójáról értelmében csak (adószám nélküli) magánszemélyeket tudok kiszolgálni.
E-számlát csak magyarországi lakcímre tudok kiállítani - külföldi vásárlókat sajnos nem tudok kiszolgálni.
REKLAMÁCIÓ / PANASZKEZELÉS MENETE
Reklamációra van lehetőség - jogos panasz esetén kárpótlást, visszatérítést kérhet.
Ha problémája van a termékekkel, ezt az oldalon belül küldött üzenetben jelezze, részletesen írja le, mi a baj és csatoljon a hibát bizonyító fotót is a levélhez.
Mielőtt írna, kérem ellenőrizze, hogy biztosan minden tételt kivett-e a csomagolásból - mivel a tárgyakat alaposan el kell szigetelni egymástól, előfordul, hogy elsőre nem sikerül megtalálni minden darabot.
Ha a termék állapotában hibát talál, kérem ellenőrizze, hogy ez fel volt-e tüntetve a terméklapon, szerepelt-e a tárgyról készült fotókon!
Az e-mailes, telefonos megkeresést, emelt hangú, tiszteletlen hangnemű panaszbejelentést kerüljük! Az Ön érdeke a GS oldalon belüli kapcsolatfelvétel, hiszen az oldal moderátorai egy problémás tranzakció megítélésénél csak az oldalon belül található információk alapján ítélkeznek.
GDPR
Adatkezelési nyilatkozatot a vásárlóim a vásárlás után kapják meg a tranzakcióval kapcsolatos információkat tartalmazó privát üzenetben.