0Z649 Judges : The New Forth Road Bridge


25.000 HUF 69.14 USD

Guarantee: eternal  
Item details
Listed: December 05, 2023
Item code: 2888439
Views: 86
Watchers: 0
Offers: 0 offers
Seller

antikvitasok (3032)    
BUDAPEST

Verified user

Very responsive to messages
Positive feedback: 99.84%
Last login: Yesterday, 20:28
Member since: March 05, 2013
Why do buyers choose Galeria Savaria?
Learn more about the actions to make our online marketplace more secure and convenient. Details
The seller has set the artwork as original and offers eternal money back guarantee. Seller notes that the originality was confirmed by an expert.
Subject:landscape
Painting surface:paper
Signature:signed
Originality:original
Money-back guarantee on originality:yes
Originality confirmed by expert?:yes

Papír grafit ceruzarajz, üveglap mögött, fenyő keretben. Jelezve jobbra lent: JUDGES Mű címe középen lent: THE NEW FORTH ROAD BRIDGE

Szélesség: 35.5 cm
Magasság: 29 cm
Súly: 0.745 kg
A kép mérete keret nélkül: 18 x 25 cm

Forth Road híd

Forth Road híd

Kilátás South Queensferry-ből

Koordináták56 ° 00′03 ″ é 03 ° 24′15 ″ Wkoordinátái: 56 ° 00′03 ″ é 03 ° 24′15 ″ ny.
hordoz

  • Gépjárművek ( A9000 út ) [a]
  • Kerékpárosok (1. nemzeti kerékpárút)
  • gyalogosok
  • Vezető nélküli buszok (próbaszolgálat , 2021-ig)

KeresztekForth of Forth
helyszínEdinburgh és Fife , Skócia
Hivatalos névForth Road híd
FenntartjaSkócia szállítása
JellemzőkTervezésFüggőhíd
Teljes hossz2,512 m (8,241 ft) [2]
Szélesség33 m (108 láb) kétsávos, kétsávos autópálya , két kerékpár- / gyalogút[2]
Magasság156 m (512 láb) [3]
Leghosszabb időtartam1,006 m (3,301 ft) [2]
Az alábbiak szerint44,3 m (145 láb) [2]
TörténelemÉpítette:Sir William Arrol & Co. , Cleveland Bridge & Engineering Company ésDorman Long
Nyitott1964. szeptember 4
StatisztikaNapi forgalom65 000 vpd (2012. évi adatok) [4]
díjIngyenes 2008. február 11-től

Forth Road híd

Forth Road híd

Térkép megjelenítése Edinburgh-banTérkép megjelenítéseMutasd az összeset

Forth Road Bridge egy függőhíd a kelet-közép- Skóciában. A híd 1964-ben nyílt meg, és abban az időben volt a világ leghosszabb függőhídja az Egyesült Államokon kívül. [5] A híd ível át a Firth of Forth összekötő Edinburgh , a South Queensferry , hogy Fife , a North Queensferry . Egy évszázados kompjárat váltotta fel a járművek, a kerékpárosok és a gyalogosok szállítására az egész Forth-en; A vasúti kereszteződéseket a közeli 1890-ben megnyílt Forth-híd hajtja végre.

A skót parlament 2008 februárjától a hídon történő autópályadíjak lebontásáról szavazott. [6] A szomszédos Queensferry kereszteződést 2017 augusztusában nyitották meg, hogy az M90-es autópálya a Forth- hegység mentén szálljon, helyettesítve a tervezési kapacitást meghaladó Forth Road-hídot. [7] A csúcspontján a Forth Road-híd napi 65 000 járművet szállított.

A Forth Road-híd később javítás és felújítás céljából bezárásra került. 2018 februárjában nyitotta meg újra, és ma már külön dedikált tömegközlekedési folyosónak nevezték ki, a buszoktól és a taxiktól eltérő gépjárművekhez való hozzáféréssel korlátozva; [a] A gyalogosok és a kerékpárosok továbbra is használhatják a hídot. [8] 2021-től vagy azt megelőzően a Stagecoach Fife az első járművezető nélküli buszpróbát hajtja végre az Egyesült Királyságban az utasok szállítására egy parkoló-útvonalon, amelynek fő része a Forth Road-híd. [9]

Történelem [ szerkesztés ]

Az első átkelést a híd helyén a 11. században Margaret , III . Malcolm király királynője hozta létre , aki kompjáratot alapított vallásos zarándokok Edinburgh-ből a Dunfermline-apátságba és a St. Andrews-ba történő szállítására . [10] Létrehozása Queensferry és Észak Queensferry kikötővárosaihoz vezetett, amelyek ma is fennmaradnak; az utaskomp szolgáltatás megszakítás nélkül folytatta több mint 800 éve. Már az 1740-es években javaslat volt a közúti keresztezésről, bár életképességét csak a Forth-híd 1890-es építése után vették figyelembe [11].

A kereszteződés fontosságát a járműforgalom szempontjából alátámasztották, amikor a Nagy-Britannia közúti számozási rendszerét az 1920-as években elkészítették. A tervezők azt kívánják, hogy az A9-es útszakasz az itt átkerüljön az Északi-partra , bár az a hajó, hogy ezen út részeként komp-kereszteződést nevezhessen , az A90-es számot jelöli ki. [12]

Az 1920-as és 1930-as években több közúti átkelés lobbizott, amikor az egyetlen jármű-átkelés egyetlen személy- és járműkomp volt. Sir William Denny az 1930-as években támogatta e szolgáltatás kibővítését, a London és az North Eastern Railway nevében két további kompot szállítva és üzemeltetve a közeli vasúti híd kiegészítésére. Sikereiknek köszönhetően az 1940-es és az 1950-es években még két komphoz csatlakoztak [13] , addigra a kompok évente 40 000 kereszteződést hajtottak végre, 1,5 millió utast és 800 000 járművet szállítva.

Design [ szerkesztés ]

Az akkori legújabb és a legközelebbi híd ível át a Forth (a Kincardine Bridge , 1936-ban épült), még mindig mintegy 15 mérföldre (24 km), felfelé irányuló, a felszökő kereslet útátjárónak között Edinburgh-ban és Fife [14] arra késztette a brit kormánylétrehozására a Forth Road Bridge vegyes bizottsága (FRBJB) az 1947-es parlamenti törvény által , amely a kompszolgáltatást felváltó új híd végrehajtásának felügyeletére irányul. [15]A két oldal hatóságai 1955-ben kivizsgálták és alternatív sémát készítettek a torkolat alatti alagútra. Ezt Maunsell-rendszerként ismerték, és előrejelzése szerint valamivel közelebb halad a vasúti hídhoz, mint a jelenlegi közúti hídhoz. A rendszert túl ambiciózusnak hagyták el, és ehelyett híd épült. [16]

Építés [ szerkesztés ]

Építés alatt 1962 júliusában

A végleges építési tervet 1958 februárjában fogadták el, és a munka szeptemberében kezdődött. [17] Mott, Hay és Anderson, valamint Freeman Fox és Partners elvégezték a tervezést és a Sir William Arrol & Co. , a Cleveland Bridge & Engineering Company és a Dorman Long 11,5 millió font összegű hídépítésének közös vállalkozását  a projekt összköltsége, beleértve a közúti összeköttetéseket és az átrendezéseket, 19,5 millió font volt. A rezidens tervezőmérnök John Alexander King Hamilton FRSE (1900–1982). 

Guarantee conditions

Guarantee: eternal  

Payment options

Wire transfer in advance
Cash
Cash on delivery
PayPal  

Shipping options

Shipping from: Hungary
Processing time: 1-2 workdays
Local pickup Budapest IX.
MPL - parcel locker 1900 HUF
MPL - home delivery 2200 HUF
PostaPont 1900 HUF

Others searched for these