Péter Maczó - about the packaging


3.500 HUF 9.82 USD

Item details
Listed: January 20, 2024
Item code: 5553662
Views: 41
Watchers: 0
Offers: 0 offers
Seller

Timogergo (6)  
BUDAPEST

Response time: 100%after more days
Positive feedback: 100%
Last login: April 25, 2024
Member since: December 18, 2023
Why do buyers choose Galeria Savaria?
Learn more about the actions to make our online marketplace more secure and convenient. Details

E könyv témája a csomagolás: a termék vagy márkaazonosság koncentrált formája. A csomagolás, mely olyan meghatározó immár, hogy a modern művészet nagyjai rendre foglalkoznak vele. Kétszeresen is alkalmazott művészet.

Művészet, hogy olyat ígérjünk, kínáljunk, amivel még szavahihetők maradhatunk. A csomagolásdesign megjeleníti a termék előnyeit és a piaci elvárások figyelembevételével vonzóvá teszi azt. A forma, az anyag, az előállítás technikája a grafikai tervvel egy egységet alkot, amely a termékeket a versenyhelyzetben – mert nincs annál szigorúbb megmérettetés, mint az áruk versenye – a minőséget előtérbe állítva, egyértelműen pozícionálja.

A kötet három fő részre tagolható. Egy rövid reklámtörténet után a csomagolás múltjáról esik szó, majd általánosabb, néhol sajátos példák bemutatásával a csomagolásgrafika, azon belül pedig a tipográfia kerül előtérbe.

ELŐSZÓ

Bevezető helyett

Jobb könyvek esetén a szerző, mintegy az utolsó szó jogán (hiszen a bevezetőt valószínűbb, csak munkája végeztével írta), mentséget keres, mit miért hagyott ki, vagy éppen mit hogyan értsen a nyájas olvasó... Erich Kästner némely könyvéhez többet is biggyesztett az ismételt kiadások okán.

nos, a csomagolás nem ilyen műfaj: amikor az áru az üzletekbe kerül, már késő magyarázkodni. Népszerűsítő reklámot folytatni azonban szabad.

E könyv témája a csomagolás: a termék vagy márkaazonosság koncentrált formája. Olyan meghatározó immár, hogy a modern művészet nagyjai rendre foglalkoznak vele. Kétszeresen is alkalmazott művészet tehát.

Művészet, hogy olyat ígérjünk, kínáljunk, amivel még szavahihetőek maradhatunk. A csomagolásdesign megjeleníti a termék előnyeit és a piaci elvárások figyelembevételével vonzóvá teszi azt. A forma, az anyag, az előállítás technikája a grafikai tervvel egy egységet alkot, amely a termékeket a versenyhelyzetben - mert nincs annál szigorúbb megmérettetés, mint az áruk versenye - a minőséget előtérbe állítva, egyértelműen pozicionálja.

Mégis, inkább az áttekintés összegzésképpen: három fő részre tagolható e kötet. Egy rövid reklámtörténet után a csomagolás múltjáról esik szó, majd szándékom szerint a legáltalánosabb, néhol sajátos példák bemutatásával a csomagolástechnika, azon belül pedig leginkább a tipográfia kerül előtérbe.

Hogy könyvünk mértékadó és értékálló lehessen, a szövegbe rendre idézem azokat, akiket idolként szakmánk elismer.

Végezetül: kész vagyok bebizonyítani bármit.

(Ezt ugyan Oscar Wilde mondta...)

Payment options

Wire transfer in advance
Cash

Shipping options

Shipping from: Hungary
Processing time: 1 workday
Local pickup Budapest
Mail 1500 HUF
Other 1500 HUF

Others searched for these