Philip Kotler: Marketing Management


1.990 HUF 5.47 USD

Item details
Listed: January 25, 2024
Item code: 5566473
Views: 95
Watchers: 0
Offers: 0 offers
Seller

gutenberghaz (39)   
Pest county

Response time: 100%-banin 8 hours
Positive feedback: 97.22%
Last login: April 30, 2024
Member since: February 17, 2023
Why do buyers choose Galeria Savaria?
Learn more about the actions to make our online marketplace more secure and convenient. Details
Condition:good
Type of binding:hardcover
Features:illustrated

Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 1998., 4. kiadás, fűzött kemény papírkötés, 875 oldal, 26 cm x 20 cm, fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.

Philip Kotler könyve alapmű mindazok számára, akik fejleszteni kívánják marketingismereteiket. A legkeresettebb marketingtankönyv Európában és Észak-Amerikában – a megelőző kiadások tapasztalatai alapján ugyanígy Magyarországon is – az ismeretanyag mélysége, a gyakorlati marketingproblémák megoldására irányuló szemlélete, és a kitűnő, olvasmányos stílusa miatt.

Tartalom

Előszó, A MARKETING MENEDZSMENT ÉRTELMEZÉSE: A marketing meghatározó szerepének értékelése a szervezet teljesítményében, Vevőelégedettség-építés minőséggel, szolgáltatással és értékkel, Piacorientált stratégiai tervezés, A MARKETING LEHETŐSÉGÉNEK ELEMZÉSE: A marketinginformáció-rendszer és a piaci kereslet mérése, A piaci környezet elemzése, A fogyasztói piac és a vásárlási magatartás elemzése, Az üzleti piacok és az üzleti vásárlók magatartásának elemzése, Versenyelemzés, Piacszegmentáció és célpiaci marketing, MARKETINGSTRATÉGIÁK KIDOLGOZÁSA: Kínálatdifferenciálás, és pozícionálás, Új termékek fejlesztése, Termékéletciklusok menedzselése, Piaci stratégiák piacvezető, -kihívó, -követő és -szegletekre specializált vállalatok számára, Nemzetközi marketingstratégiák, MARKETING PROGRAMOK TERVEZÉSE: Termékek, A szolgáltatóvállalkozások és a termékekhez kapcsolódó szolgáltatások menedzselése termékvonalak, márkák és csomagolás, Árstratégiák és árprogramok tervezése, A marketingcsatornák kiválasztása és irányítása, A kiskereskedelem, a nagykereskedelem és a piaci logisztika menendzselése, A reklámozás, a vásárlás ösztönzése és a public relations irányítása, Az eladószemélyzet tervezése és irányítása, Direkt és on-line marketing, A MARKETING ERŐFESZÍTÉSEK MENEDZSELÉSE: A marketing tevékenység szervezése, megvalósítása, értékelése és ellenőrzése, I. Függelék. A marketing-erőforrások hatékony elosztásának elmélete, II. Függelék. A kereslet-előrejelzés statisztikai módszerei, Tárgymutató.

Payment options

Wire transfer in advance
Cash

Shipping options

Shipping from: Hungary
Processing time: 1-3 workdays
Local pickup Budapest IV.
Mail 1490 HUF
Shipping abroad
Seller doesn't ship this item to your destination.

Others searched for these