Bernard Brochard and Jacques Lendrevie: The Basic Book of Advertising
Listed: March 23, 2024 |
Item code: 5716699 |
Views: 30 |
Watchers: 0 |
KonyvDealer (103)
BUDAPEST
Verified user
Learn more about the actions to make our online marketplace more secure and convenient. Details
Condition: | good |
Type of binding: | hardcover |
KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft., 2004
554 oldal
Bernard Brochard és Jacques Lendrevie: A reklám alapkönyve
A magyar reklámpiac bővülésével a hazai szakkönyvkiadás sokáig nem tartott lépést. Ezt a hiányt pótolja Marketing Szakkönyvtár sorozat ezen tagja is, amely a több kiadást megért francia sikerkönyv, a Publicitor (A reklám alapkönyve) magyar nyelvű változata. Mi az újdonság ebben a könyvben? Ez 7+1 pontban fogalmazható meg: 1. Foglalkozik a hirdetési és médiaköltségek alakulásával, a reklámköltségvetés meghatározásának lehetőségeivel. 2. A reklámüzenet befogadóinak megértését kívánja elősegíteni, ismertetve a fogyasztók meggyőzésének lélektani és szociológiai megközelítéseit, a szegmentáció és célcsoport képzés alapjait, módjait, felhívva a figyelmet az ebben elkövethető hibákra. 3. Részletesen ismerteti a média választás lehetséges szempontjait, a tervezés során használandó mutatószámokat. Alapos áttekintést kapunk a médiahasználati szokásokról. 4. A reklám kreatív kialakításához nyújt segítséget azzal, hogy megfogalmazza a jó briefing kritériumait, a copy stratégia értékelési szempontjait, a gyakorlatban előforduló stratégiai hibákat, és számba veszi a kreatív terv értékelésének kritériumait is. 5. Az ügynökségekről szóló fejezet a potenciális megrendelők számára nyújt információkat. 6. Gondolatébresztő a reklámnak a társadalomra, a gazdaságra és a konkurenciára gyakorolt hatása, és jó áttekintést kapunk az etikai, illetve a jogi szabályozás kérdéseiről. 7. A mű végén a fontosabb ágazatok reklámozási gyakorlatáról és lehetőségeiről, valamint a reklám jövőjéről olvashatunk. +1. A hazai közreműködők adják hozzá a magyar szakmai hátteret: A könyvet gondozó teamben olyan nevek találhatók, mint Dr. Totth Gedeon, a Budapesti Gazdasági Főiskola Nemzetközi Kommunikáció Szakán a reklám szakirány vezetője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja; Dr. Szánthó Zsuzsanna, a budapesti BKÁE Marketing Tanszékének adjunktusa, és Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára. A reklámszakmából számos cég támogatja szemléltető anyagokkal, gyakorlati példákkal a magyar kiadást.
Payment options
Wire transfer in advance |
Cash |
Shipping options
Shipping from: Hungary Processing time: 3-5 workdays |
|
Local pickup | Budapest X. |
MPL - parcel locker | 990 HUF |
MPL - home delivery | 1990 HUF |
PostaPont | 990 HUF |