Bernard Brochard és Jacques Lendrevie: A reklám alapkönyve


4.000 HUF 11.01 USD

Termék információk
Feltöltés ideje: 2024. március 23.
Termékkód: 5716699
Megtekintések: 31
Megfigyelők: 0
Eladó adatai

KonyvDealer (103)  
BUDAPEST

Hitelesített felhasználó

Válaszadás: 100%-ban1 óra alatt
Pozitív értékelések: 100%
Utolsó belépés: Ma, 05:34
Regisztráció: 2022. január 26.
Miért választják a vásárlók a Galéria Savariát?
Tudja meg, milyen lépésekkel tesszük biztonságosabbá és kényelmesebbé online piacterünk használatát. Részletek
Állapot:
Kötés típusa:kemény kötés

KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft., 2004

554 oldal

Bernard Brochard és Jacques Lendrevie: A reklám alapkönyve

A ​magyar reklámpiac bővülésével a hazai szakkönyvkiadás sokáig nem tartott lépést. Ezt a hiányt pótolja Marketing Szakkönyvtár sorozat ezen tagja is, amely a több kiadást megért francia sikerkönyv, a Publicitor (A reklám alapkönyve) magyar nyelvű változata. Mi az újdonság ebben a könyvben? Ez 7+1 pontban fogalmazható meg: 1. Foglalkozik a hirdetési és médiaköltségek alakulásával, a reklámköltségvetés meghatározásának lehetőségeivel. 2. A reklámüzenet befogadóinak megértését kívánja elősegíteni, ismertetve a fogyasztók meggyőzésének lélektani és szociológiai megközelítéseit, a szegmentáció és célcsoport képzés alapjait, módjait, felhívva a figyelmet az ebben elkövethető hibákra. 3. Részletesen ismerteti a média választás lehetséges szempontjait, a tervezés során használandó mutatószámokat. Alapos áttekintést kapunk a médiahasználati szokásokról. 4. A reklám kreatív kialakításához nyújt segítséget azzal, hogy megfogalmazza a jó briefing kritériumait, a copy stratégia értékelési szempontjait, a gyakorlatban előforduló stratégiai hibákat, és számba veszi a kreatív terv értékelésének kritériumait is. 5. Az ügynökségekről szóló fejezet a potenciális megrendelők számára nyújt információkat. 6. Gondolatébresztő a reklámnak a társadalomra, a gazdaságra és a konkurenciára gyakorolt hatása, és jó áttekintést kapunk az etikai, illetve a jogi szabályozás kérdéseiről. 7. A mű végén a fontosabb ágazatok reklámozási gyakorlatáról és lehetőségeiről, valamint a reklám jövőjéről olvashatunk. +1. A hazai közreműködők adják hozzá a magyar szakmai hátteret: A könyvet gondozó teamben olyan nevek találhatók, mint Dr. Totth Gedeon, a Budapesti Gazdasági Főiskola Nemzetközi Kommunikáció Szakán a reklám szakirány vezetője, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja; Dr. Szánthó Zsuzsanna, a budapesti BKÁE Marketing Tanszékének adjunktusa, és Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára. A reklámszakmából számos cég támogatja szemléltető anyagokkal, gyakorlati példákkal a magyar kiadást.

Fizetési opciók

Banki előre utalás
Készpénz

Szállítási opciók

Szállítás innen: Magyarország
Feldolgozási idő: 3-5 munkanap
Személyes átvétel Budapest X.
MPL - csomagautomata 990 HUF
MPL - házhozszállítás 1990 HUF
PostaPont 990 HUF
Külföldi szállítás
Az eladó ezt a terméket nem szállítja külföldre.

Mások ezeket keresték még