Termékek
Összes kategóriában
részletes keresés
Vissza

Eladói ajánlat csatolása üzenethez

Az eladó ajánlatot is csatolhat az üzenetéhez, ami pontosan úgy működik, mint egy hagyományos, vevő által indított ajánlat. Ha az üzenethez ajánlat tartozik, a vevő azt akár az üzeneten belül is elfogadhatja, de ugyanúgy megtalálja az Ajánlataim menüpont alatt is.

Mikor lehet hasznos az ajánlat csatolás az eladónak?

  • Miután a vevő minden kérdésére megkapta a választ, az eladó egy ajánlattal saját maga is kezdeményezheti az üzlet megkötését.
  • A vevő üzenet formájában tette meg az ajánlatát? Ha megegyeztek a végső árban, az eladónak nem kell átírnia a termék árát, hogy aztán a vevő azon az áron vásárolhassa meg vagy megvárnia, hogy az alkurendszeren keresztül tegye meg az ajánlatát. Egyszerűen ajánlatot csatolhat az üzenethez, amit a vevő könnyedén elfogadhat.
  • Életszerű, hogy az eladó utólag dönt úgy, hogy mégis hajlandó megválni a terméktől egy alacsonyabb áron. Ilyenkor az eladó egy ajánlat csatolással tudathatja a vevővel, hogy kész megkötni az üzletet. A vevőnek már csak el kell fogadnia az ajánlatot.
  • Ha egy kezdő, internetes vásárlásban még nem járatos felhasználó nehézségekbe ütközik, a tapasztaltabb eladó kézen ragadhatja és segíthet neki a vásárlás teljesítésében. Mivel a csatolt ajánlat az üzenőfelületen belül is megjelenik, a vásárló másodpercek alatt elfogadhatja. Ezzel megtörténik a vásárlás.

A funkció nemcsak az alkuképes, hanem a fix áras termékek esetén is használható. Ennek köszönhetően az eladó egy nem alkuképes termék esetén is megspórolhatja a termékszerkesztést.

Emlékeztetőül, az üzeneten belüli ajánlat csatolás kizárólag az eladó számára érhető el, ő dönti el, hogy él-e az ajánlatküldés lehetőségével. A vevő tehát továbbra sem küldhet ajánlatot egy nem alkuképes termékre, emiatt a visszaajánlás funkció sem használható ebben az esetben.

Hogyan csatolhatok ajánlatot az üzenethez?

  1. Eladóként akkor tud ajánlatot küldeni egy érdeklődőnek, ha beszélgetést folytat vele.
  2. Nyissa meg a felhasználóval folytatott beszélgetést az Üzenetekben.
  3. A Küldés gombbal egy sorban található ikonok közül kattintson a -ra.
  4. Az alul megjelenő sávba gépelje be az ajánlatát. Fontos: ajánlatot nem lehet üres üzenet mellé csatolni.
  5. Kattintson a Küldés gombra.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak