Vissza

Nem kaptam meg az e-mail címet aktiváló e-mail üzenetet. Mit tegyek?

Ha a regisztrációt követően néhány percen belül sem kapta meg az e-mail cím ellenőrzésére szolgáló e-mailt, az az alábbiak miatt történhetett:

1. Elgépelte az e-mail címet. Ebben az esetben kattintson az e-mail cím módosítása hivatkozásra.

2. Ha nem találja a Galéria Savaria levelét a beérkezett üzenetek között, ellenőrizze levelezőrendszerében a spam vagy szemét mappát.

3. Elképzelhető, hogy levelezőrendszere a vártnál lassabban kézbesíti az üzenetet, ebben az esetben várjon még néhány percet.

Ha ellenőrizte az e-mail címet és megbizonyosodott arról, hogy helyes címet adott meg és a levelezőrendszer spam mappájában sem találta az üzenetet, kattintson az újraküldés hivatkozásra.

Továbbra is szüksége van segítségre?

Írok az ügyfélszolgálatnak