Kádár József (Joseph Kadar): Horizontális - rézkarc 1993.
Feltöltés ideje: 2024. január 10. |
Termékkód: 5529625 |
Megtekintések: 139 |
Megfigyelők: 0 |
Ajánlatok: 0 ajánlat |
zugloart (26)
BUDAPEST
Tudja meg, milyen lépésekkel tesszük biztonságosabbá és kényelmesebbé online piacterünk használatát. Részletek
Téma: | egyéb téma |
Hordozó: | papír |
Stílus: | modern |
Kor: | 1990-1999 |
Szignó: | szignózott |
Állapot: | hibátlan |
Pénzvisszafizetési garancia az eredetiségre: | igen |
Eredetiség: | eredeti |
Eredetiségét szakértő megerősítette?: | igen |
Kádár József (Joseph Kadar): Horizontális 1993.
Rézkarc
Keretezett paszpartuval
Jelzett balra lent: J.Kádar Paris 1993 42/100
Mérete: 44 x 48 cm, paszpartuval: 54 x 62 cm
Hibátlan állapotú
Kádár József (Debrecen,1936 - 2019)
Joseph Kadar, álneve: Le K'dar magyar festő, grafikus, szobrász, fotóművész, műgyűjtő és múzeumalapító.
1969-ben Párizsba költözött. Magyarországon erősen expresszív, figurális festőként volt ismert. Korai párizsi korszakában megérintette a szürrealizmus, a konstruktivizmus és a különféle absztrakt irányzatok. 1973-tól datálható dualista, 1984-től horizontalista korszaka. 1969-ben alkotta meg első mail-art borítékait, s az első könyvtárgyait (livres objets). 1979-től készített művészi fotókat és fotogramokat, amelyeken izraeli, indiai, itáliai, görögországi és spanyolországi élményeit dolgozta fel. Lucien Hervé méltatta e műveit. Ugyancsak 1979-ben kezdett elektrografikával foglalkozni. A 80-as évek elején kezdte a fénymásológépet művészeti célra használni. Fotóit, kollázsait másolta, nyújtotta, zsugorította. 1985-ben abbahagyta a festést, csak fénymásolóval, számítógéppel hozta létre fekete-fehér vagy színes elektrografikáit. Olyan műveket is alkotott, melyeket a hagyományos sokszorosító technikákkal nem lehet előállítani (pl.: háromdimenziós releif-elektrografikák).
Garanciális feltételek
Garancia: 30 nap |
Fizetési opciók
Készpénz |
Szállítási opciók
Szállítás innen: Magyarország Feldolgozási idő: 1 munkanap |
|
Személyes átvétel | Budapest XI. |