1J395 Szovjet АЕРОФЛОТ - AEROFLOT emlékplakett díszdobozban 1983
Feltöltés ideje: 2023. november 28. |
Termékkód: 4361747 |
Megtekintések: 97 |
Megfigyelők: 3 |
Ajánlatok: 0 ajánlat |
regitargyaim (4823)
BUDAPEST
Hitelesített felhasználó
Tudja meg, milyen lépésekkel tesszük biztonságosabbá és kényelmesebbé online piacterünk használatát. Részletek
Eredeti dobozában található arany színű kétoldalas emlékérem. Rajta repülőgép vörös csillag, sarló, kalapács díszítések. Felirat: АЕРОФЛОТ 1923-1983
Szélesség: 7.8 cm
Hosszúság: 7.8 cm
Magasság: 1 cm
Súly: 0.105 kg
A tok mérete: 1 x 7.8 x 7.8 cm A plakett mérete: 5.8 cm
Aeroflot
Menjen a navigációhozMenjen a kereséshez
Aeroflot
Logo kép
IATA
SU ICAO
AFL AEROFLOT
hívójel
Az alapítás dátuma 1932. február 25
Alap repülőterek
Sheremetyevo ( Moszkva )
Flotta mérete 244
Központ A Szovjetunió zászlaja Moszkva , Szovjetunió
Az Aeroflot a Szovjetunió polgári légiközlekedésének többségének közös neve , számos állami tulajdonú légiközlekedési vállalattal és intézménnyel, 1964-ig a GUGVF irányítása alatt, majd az MGA fennhatósága alatt , amely 1932. február 25-től létezett. 1992. július 27. A Szovjetunión kívül az Aeroflot egyetlen légitársaságként működött
Történelem
Az események kronológiája
1922. május 1-jén , nem sokkal az oroszországi polgárháború befejezése után a Deruluft szovjet-német légitársaság megnyitotta az első nemzetközi légitársaságot Szovjet-Oroszországban, Moszkva - Königsberg néven . 1923. július 15- én megnyitották az első rendszeres belső vonalat "Moszkva - Nyizsnyij Novgorod " .
1923. február 9-én az RSFSR Munkaügyi és Védelmi Tanácsa határozatokat fogadott el "A Polgári Repülési Tanács megszervezéséről" és "A légitársaságok műszaki felügyeletének a légiflotta főigazgatóságához való megbízásáról".
1923. március 17-én megalakult a Dobrolet Orosz Önkéntes Légiflotta Társaság az utasok, postai küldemények és egyéb munkák belföldi és nemzetközi légi szállítására. Az első repülőgép flottája holland Fokkerekből állt . A Dobrolyot részvénytársaság volt . A részvények eladásából származó pénzeszközökkel megkezdődött az utasszállító repülőgépek tömeggyártása a Szovjetunióban.
A szárnyas kalapács és sarló az Aeroflot felismerhető szimbóluma
1930. október 29-én megszűnt a Dobrolet Társaság és a Polgári Légiflotta Főfelügyelősége (amely ugyanabban az évben februárban jött létre), és ezek alapján új egyesület jött létre - az Összszövetségi Polgári Repülőflotta Szövetség . Munkaügyi és Védelmi Tanács (VOGVF). 1932. február 25-én a Munkaügyi és Védelmi Tanács alá tartozó VOGVF a Szovjetunió Népbiztosainak Tanácsa alá tartozó Polgári Légiflotta Főigazgatóságává (GUGVF) alakult [2] [3] . Ugyanezen év március 25-én a GUGVF megkapta az "Aeroflot" rövidített nevet [4] . A. Z. Goltsmant nevezték ki a GUGVF első vezetőjévé .
1964. július 27-én a Polgári Repülési Flotta Főigazgatósága alapján megalakult a Szovjetunió Polgári Repülési Minisztériuma .
1964. szeptember 15-én a Polgári Repülési Flotta összes Területi Igazgatósága Polgári Légiközlekedési Igazgatóságra (CA), a Polgári Repülési Flotta OAS-ra - Polgári Repülési OAS-ra változott.
1966-ban a Polgári Repülési Minisztérium kilenc polgári légiközlekedési igazgatást - litván, lett, észt, moldáv, örmény, tádzsik, kirgiz, sziktivkar és magadani - átszervezett a CAA-ba.
1971 januárjában a Nemzetközi Légitársaságok Közlekedési Igazgatósága alapján megalakult az Aeroflot Nemzetközi Légiközlekedési Központi Igazgatósága (TsUMVS), amely az iparág egyetlen olyan vállalkozása lett, amely Aeroflot – Soviet Airlines néven üzemeltetett nemzetközi járatokat. . 1974-ben az Aeroflot repülőgépek új, egységes festését fogadták el. 1976-ban az Aeroflot lett az első légitársaság a világon, amely egy év alatt több mint 100 000 000 utast szállított [5] .
Az Aeroflot osztályzászlója (1961-1991)
1980-ban az Aeroflot a moszkvai nyári olimpiai játékok hivatalos légifuvarozójaként működött , amint azt a „ Official Olympic Carrier ” piros felirat bizonyítja a játékok emblémájával a társaság egyes repülőgépeinek oldalán [6] . 1989-ben az Aeroflot csatlakozott a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetséghez (IATA) .
1983. szeptember 15-én, két héttel azután , hogy a Boeing 747 lezuhant Szahalin közelében, a szovjet légierő egyik vadászgépének rakétatámadása következtében , Ronald Reagan különleges rendelete megtiltotta az Aeroflotnak, hogy az Egyesült Államokba repüljön. A tilalom 1986 áprilisáig volt érvényben.
1991. november 26-án a Szovjetunió polgári repülési miniszterét, az MGA B.E. Panyukovot a Szovjetunió elnökének 1991. november 26-án kelt, UP-2884 „A VOLT MINISZTEREK TAGJÁRÓL” szóló rendeletével felmentették. A Szovjetunió”. 1991. november 28-án az RSFSR elnökének 242. számú, „Az RSFSR államigazgatási központi szerveinek átszervezéséről” szóló rendeletével a megszüntetett MGA vagyoni, pénzügyi és egyéb alapjai, vállalkozásai, szervezetei és intézményei. a Szovjetuniót áthelyezték az RSFSR Közlekedési Minisztériumához. 1992.10.04. - aláírták a Szovjetunió MGA felszámolásáról szóló törvényt.
Az Aeroflot számos független légitársaságra oszlott, amelyek az egykori Szovjetunióban működtek [7] [8] .
A Soviet Airlines az Orosz Föderáció kormányának 1992. július 27-én kelt 527. számú, „Az Orosz Föderációban a nemzetközi légi kommunikáció megszervezésére irányuló intézkedésekről” szóló rendelet elfogadásának pillanatától szűnt meg létezni, amely alapján a gyártás, ill. Az „Aeroflot – Soviet Airlines” kereskedelmi szövetség a felépítésével együtt „Aeroflot – Russian International Airlines” néven alakult át, miközben megtartotta hatáskörét a külföldi országokkal, külföldi légitársaságokkal, cégekkel és szervezetekkel kötött meglévő kormányközi megállapodások értelmében [9].. Ez az átalakulás megoldást jelentett a Szovjetunió összeomlása után keletkezett jogi következetlenségre, amikor a létező, nemzetközi járatokat végző termelő és kereskedelmi szövetség ténylegesen Oroszországba került, de jogilag egy nem létező államot képviselt külföldön [10] .
Így a modern Aeroflot megörökölte a világhírű szovjet védjegyet és a külföldi légitársaságok rendszeres devizabevételét a transzszibériai útvonalakon végzett járataikkal - évente körülbelül 500 millió dollárt
Forrás: wikipédia
Garanciális feltételek
Garancia: örökös |
Fizetési opciók
Banki előre utalás |
Készpénz |
Postai utánvétel |
Szállítási opciók
Szállítás innen: Magyarország Feldolgozási idő: 1-2 munkanap A feldolgozási idő megmutatja, hogy az eladónak a fizetéstől számítva mennyi időre van szüksége a tárgy becsomagolásához és feladásához. Ez alapján tájékozódhat a vevő, hogy a fizetést követően mikor várhatja a csomag feladását. | |
Személyes átvétel | Budapest IX. |
MPL - csomagautomata | 1650 HUF |
MPL - házhozszállítás | 1800 HUF |
PostaPont | 1650 HUF |